نامزد ریاست جمهوری گفت: اجازه دهید تا مردم بعد از ۳۸ سال، مزه شیرین عدالت اداری، اقتصادی و اجتماعی که امام و رهبری و قانون اساسی آن را فریاد زده اند، بچشند.

 حضور غیرتمندان در ۸ سال دفاع مقدس سایه جنگ را از کشور برداشت/ تمام مشکلات کشور از چشم امید داشتن به گره گشایی بیگانگان شکل گرفته است

 به گزارش «قدس آنلاین»،  سیدابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی عصر امروز در جمع مردم شهرکرد اظهار کرد: افتخارات زیادی را شهدا ایجاد کردند و ما امروز در پرتو نورانی آن ها امنیت داریم.

رئیسی افزود: اگر امنیت کشور را به غیر از عنایت خدا و حضور جوانان و مردم بدانیم و اگر فرص کنیم که فلان قرارداد برای ما امنیت ایجاد کرده، سخت در اشتباه خواهیم بود. حضور غیرتمندان در ۸ سال دفاع مقدس و بقیه عرصه ها سایه جنگ را از کشور برداشته است.

وی گفت: تمام مشکلات کشور از یک نگاه، سمت گیری و سیاست گذاری نادرست شکل گرفته که اساس آن چشم امید داشتن به گره گشایی بیگانگان و ندیدن دست توانمند مردم است.

نامزد ریاست جمهوری تصریح کرد: ما صدای کسانی که روزنامه و تریبون ندارند و جایی شنیده نمی شود را می خواهیم به گوش همه برسانیم. آیا سزاوار است که مردان و زنانی که تمام عالم را از عزت خود حیرت زده کرده اند، امروز دچار بیکاری و فقر شوند؟ اگر کشور ما بی ثروت و فقیر باشد، اشکالی ندارد. مردم، نداشتن را تحمل می کنند اما تبعیض را هرگز. مردم مشکلات مالی را تحمل می کنند اما فساد اداری را هرگز تحمل نمی کنند.

رئیسی ادامه داد: سخن مردم این است که اگر مشکل کشور برای نداشتن باشد، ما حاضریم همراهی کنیم اما چرا اجازه دادید هزاران کارخانه دچار تعطیلی شود؟ چرا مشکلات کشاورزان را حل نکردید که باعث مهاجرت آن ها شود؟ چرا تنها ۵۰۰ هزار میلیارد در اختیار عده ای عافیت طلب قرار بگیرد و از طرف دیگر هزاران جوان خجالت زده باشند؟  

وی خاطرنشان کرد: اگر صدای مردم شنیده می شد، فریادشان بلند نبود،  اگر صدای حق خواهی مردم و ضرورت تعییر را نشنوید، به زودی خواهید شنید. حرف ما حرف مردم است. شما بگویید چرا کارگرها بیکار شده اند؛ تا این را می گوییم، شروع به تهمت زدن می کنند. شما مردم را حساب کنید؛ مردم شعور دارند و میان شعار و کارهایی که در روزهای آخر دولت آغاز می شود، فرق می گذارند.

نامزد ریاست جمهوری افزود: باید از مردم پرسید آیا دولت به وعده های خود عمل کرده است؟ ما یک میلیون جوان مدرک به دست بیکار داریم. ما می گوییم این حق نیست،  ما می گوییم با امکانات موجود می شود، شغل میلیونی ایجاد کرد. اگر نمی توانید پس چرا کاندیدا شدید؟

رئیسی ادامه داد: آقایان می گویند به روستاها اینترنت آوردیم. ما می گوییم چرا از جوان و زنان به عنوان شعار تزیینی استفاده می کنید؟ امروز بحث از حقوق شهروندی نمایشی نیست که برای آن همایش برگزار کنید. حق شهروندی، آن کارگری است که باید کار داشته باشد و زنی است که باید شان و منزلت او رعایت شود. آقایان! حرف درمانی کافی است؛ نوبت اقدام و عمل رسیده است.

وی افزود: ما معتقدیم جوانان ذخیره انقلاب اسلامی هستند. امروز بعد از چهار سال معطل گذاشتن نیروها و منابع، نوبت صداقت رسیده است. چرا عقل مردم را به سخره می گیرید؟ مردم خدمتگزاران خود را به خوبی می شناسند. مردم، همچنان از شهید رجایی تقدیر می کنند و قدردان حاج قاسم سلیمانی هستند. ما تاکید داریم که نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود، بلکه تغییر به نفع مردم.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: اجازه دهید تا مردم بعد از ۳۸ سال، مزه شیرین عدالت اداری، اقتصادی و اجتماعی که امام و رهبری و قانون اساسی آن را فریاد زده اند، بچشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.