حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: مردم ایران با مشکلات مالی کنار می آیند اما تبعیض را هرگز نمی پذیرند، مشکلات مالی را تحمل می کنند اما فساد اداری و اقتصادی را تحمل نمی کنند.

مردم مشکلات مالی را تحمل می کنند ولی فساد اقتصادی و اداری را هرگز نمی پذیرند/ حقوق شهروندی یک امر نمایشی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر شنبه با حضور در حسینیه اعظم شهرکرد در میان جمع کثیری از مردم استان چهارمحال و بختیاری به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: همه ی ما امروز در کشور در پرتو عنایت خداوند نورانیت شهدا و ایثارگران امنیت و آرامش داریم نه اینکه برخی فکر کنند که سایه ی جنگ را با یک قرارداد از کشور دور کرده اند که سخت در اشتباه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: تمام مشکلات امروز کشور از یک نگاه غلط و یک سیاسیت گذاری نادرست شکل گرفته و اساس این نگاه چشم امید داشتن به گره گشایی بیگانگان و نادیده گرفتن توانایی ها و ظرفیت‌های مردم ایران بخصوص جوانان است که باعث شده کشور در چهارسال اخیر معطل شود،کارگران کارگاه ها و کارخانجات تولیدی با بیکاری مواجه شوند و سفره مردم کوچک و  کوچکتر شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: سخن ما سخن ما سخن خانواده‌های مستضعف است، سخن کشاورزان و زنان سرپرست خانوار است، سخن کارگران بیکار و اقوام بختیاری و همه عشایر است که  روزنامه و تریبون ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی افزود: سخن مردم این است که چرا اجازه دادید کارخانه‌ها تعطیل شود و چرا با زیاده خواهی عده‌ای عافیت طلب مقابله نکردید تا امروز چند میلیون جوان از زندگی خود خجالت زده باشند، مردم امروز فرق می‌گذارند بین شعارهای انتخاباتی و کارهایی که انجام شده است. دولت یا باید کارهایی را که انجام داده بیان کند یا نباید به مردم دروغ بگوید.

وی خاطر نشان کرد، امروز ما یک میلیون جوان تحصیل‌کرده مدرک به دست داریم که با همین امکانات موجود در کشور می‌توانیم برای آنها ایجاد اشتغال کنیم.
وی تاکید کرد: ما امروز می‌خواهیم بگوییم که آیا سزاوار است مردان و زنانی که همه دنیا را حیرت زده کرده‌اند، دچار مشکلاتی چون فقر باشند، اگر مشکل کشور، مشکل نداشتن باشد مردم تحمل میکنند همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی فقر را با تمام وجود تحمل کردند.

وی افزود: مردم ایران با مشکلات مالی کنار می آیند اما تبعیض را هرگز نمی پذیرند، مشکلات مالی را تحمل می کنند اما فساد اداری و اقتصادی را تحمل نمی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه افزود:آقایان دولتی چرا مشکلات کشاورزان در روستاها را برطرف نکردند که کشاورزان مجبور شوند به شهرها مهاجرت کنند، چرا ۵۰۰ هزار میلیارد از نقدینگی کشور که باید صرف کارگاه‌های تولیدی شود تنها به چند تن واگذار شده و در مقابل چند ۱۱ میلیون جوان آماده ازدواج باید برای دریافت تسهیلات ۱۰ میلیونی پشت صف باشند.

سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد:اگر صدای مردم در این چهار سال شنیده می شد، امروز صدای اعتراضشان بلند نبود و اگر دولتمردان تا کنون صدای حق خواهی مردم  رانشنیده اند به زودی خواهند شنید.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم ما بیش از هر چیز صداقت را می‌فهمند چرا فکر می کنید مردم عقلشان نمی رسد، مردم می‌فهمند خدمت‌گزاران آنها چه کسانی هستند، ما می‌گوییم  نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود بلکه تغییر به نفع مردم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان گفت: امروز دم زدن از حقوق شهروندی تنها  یک امر نمایشی است که بعد از ۴ سال از آن رونمایی شده است. حقوق شهروندی نداشتن جوان بیکار در کشور است، حقوق شهروندی فقر زدایی در سراسر کشور است، حفظ منزلت دختران و زنان است، اینکه جوانان تحصیلکرده نگران کار و فعالیت اجتماعی نباشد،آقایان دولتی حرف بس است، حرف‌درمانی بس است نوبت اقدام و عمل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.