مشهد- فرماندار مشهد گفت: شهر مشهد پس از تهران بیشترین تعداد نمایندگان شورای شهر را دارد و برای این انتخابات بیش از ۸۰۰ نامزد با هم رقابت دارند.

۸۰۰ نفر در پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد وارد میدان انتخابات شدند

به گزارش قدس آنلاین، رحیم نوروزیان ظهر شنبه در همایش خادمان انتخابات شهرستان مشهد افزود: ۷۵ هزار نفر شامل عوامل اجرایی، انتظامی، نظارتی، بازرسان و ناظران هیئت های اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان در برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت جاری در خراسان رضوی مشارکت دارند که بیشتر آنان در مشهد فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: از حدود چهار هزار شعبه اخذ رای استان یک هزار و ۵۳۴ شعبه اخذ رای برای شهرستان مشهد در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲ شعبه عشایری است.

نوروزیان افزود: در مجموع یک هزار و ۱۷۰ شعبه اخذ رای برای شهر مشهد و نواحی ۱۵ گانه آن در نظر گرفته شده است که از این تعداد یک هزار و ۱۰۲ شعبه ثابت و ۶۸ شعبه سیار است .

وی به حضورراحت تر خبرنگاران در شعب اخذ رای در این دوره اشاره کرد و گفت: به نمایندگان فرماندار توصیه می شود با ارتباط مناسب با خبرنگاران حاضر در شعب اخذ رای در امر اطلاع رسانی که حق مردم و رسانه است، مساعدت لازم را انجام دهند.

وی بر لزوم تعامل بین عوامل اجرایی، بازرسان، ناظران و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: باید شرایط به گونه ای باشد که کمترین تنش را در صندوق های اخذ رای شاهد باشیم و روند برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن و در کمال امانت داری انجام گیرد.

نوروزیان ضمن تاکید بر بی طرفی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت: نگاه همگان در داخل و خارج کشور به ماست که این انتخابات را چگونه برگزار کنیم و به پایان برسانیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.