اراک- وزیر سابق اطلاعات گفت: دو قطبی کردن یکی از اقدامات دشمن برای خطای محاسباتی در تصمیم گیری هاست که می توان به دو قطبی جنگ و صلح و دو قطبی گشایش و انسداد اشاره کرد.

استکبار به دنبال ایجاد خطای محاسباتی در انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین ؛ حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در جمع دانشجویان دانشگاه اراک در سالن ۸ شهریور این دانشگاه گفت: انتخابات پیش رو برای دشمنی فرصتی برای رسیدن به اهدافش است. وی با اشاره به اینکه امروز استکبار ترکیبی از اتحادیه اروپا و آمریکاست افزود: اتحادیه اروپا و آمریکا امروز انقلاب اسلامی را مانع اهداف خود می بیند.

وزیر سابق اطلاعات افزود: استکبار انقلاب اسلامی را در جایگاهی می داند که هستی اروپا و امریکا را هدف قرار داده است و این انقلاب را مانع اهداف خود می داند.

انقلاب اسلامی، مهمترین عامل فروپاشی آمریکا مصلحی در ادامه مطرح کرد: در فضای مجازی ۱۳ میلیون مقاله توسط اندیشمندان آمریکایی در دانشگاه های مختلف آمریکا نوشته شده که فروپاشی آمریکا را از بعد اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: در این مقالات که تماما توسط دانشمندان آمریکایی نوشته شده است، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان عاملی در فروپاشی آمریکا مطرح کرده اند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: در مناظرات انتخاباتی بین کلینتون و ترامپ فضای افشاگری به گونه ای صورت گرفت که نشان می داد آمریکا در بحث های اقتصادی، اجتماعی و حتی خانوادگی به بن بست رسیده است.

مصلحی با اشاره به اطلاعات به دست آمده از بدنه مخفی آمریکا، گفت: این اطلاعات بیانگر فروپاشی تدریجی آمریکاست که سران آن تمام تلاش خود را برای تعویق زمان فروپاشی می کنند.

وی اظهار کرد: دیدارهای ترامپ با عربستان نیز برای این است که به کمک منابع مالی عربستان، جلوی این فروپاشی را بگیرد. منافقین و سلطنت طلبها ابزار دست تکفیریون و عربستان سعودی وزیر سابق اطلاعات افزود: آنها به دلیل اینکه یکی از عوامل اصلی فروپاشی خود را انقلاب اسلامی می دانند به هر نحوی تلاش دارند که انقلاب را نابود کنند.

وی ادامه داد: در این راستا تلاش می کنند به دنیا القا کنند که هرکس قصد برپاکردن انقلابی همچون ایران را داشته باشد، زمین می خورد.

مصلحی با بیان اینکه دشمن در طول عمر چهل ساله انقلاب انواع توطئه ها، فتنه ها و هزینه های سنگین را برای انقلاب اسلامی به وجود آورده است، گفت: با این اوصاف دشمن نتوانسته کاری از پیش ببرد و امنیت حاکم بر ایران نیز یکی از مصادیق ناکامی دشمنان است که البته هزینه های زیادی برای آن خرج شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات دو بازیگر داخلی و خارجی دارد، گفت: بازیگرهای خارجی آن به دو دسته منطقه ای و فرامنطقه ای تقسیم می شوند که تکفیریون و عربستان سعودی بازیگرهای منطقه ای در موضوع انتخابات ایران هستند که از طریق منافقین، ضد انقلاب و سلطنت طلبها اهداف خود را دنبال می کنند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: طی یک ماه گذشته توسط دستگاه اطلاعاتی کشور تعداد قابل توجهی سلطنت طلب و ضد انقلاب دستگیر شده اند.

وی گفت: آنها در اعترافاتشان اعلام کردند که عربستان سعودی وجهی را به آنها داده و خواسته است که در انتخابات ایران جوسازی و جریان سازی کنند.

وی افزود: جالب آنکه اختلاف نظر این دو، موجب تقسیم کار شده است اما در ایران اختلاف نظر ها باعث دعوا و درگیری شده است.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: در ایران نیز باید اختلاف نظر میان جناح های سیاسی از جمله اصلاح طلب و اصولگرا به تقسیم کار تبدیل شود نه اینکه موجبات دعوا و جنجال را به وجود آورد. به جای اینکه از این اختلاف نظر برای مقابله با دشمن و حفظ منافع ملی کشور استفاده کنیم، موجب سواسفتاده دشمن شده است.

مصلحی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه آنها در انتخابات سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت را دنبال می کنند، گفت: هدف کوتاه مدت آنها نفوذ در دستگاه نظام برای حفظ جریان همسو با خودشان و حفظ سلطه خود بر جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به هدف دشمن و مشروعیت زدایی در انقلاب با ایجاد فساد و اختلاس های اقتصادی گفت: هدف میان مدت آنها مشروعیت زدایی از انقلاب و نظام است. فساد و اختلاس های چند میلیارد دلاری از جمله راهبردهای استکبار برای مشروعیت زدایی انقلاب است.

رد پای سرویس های جاسوسی

وزیر سابق اطلاعات اظهار کرد: پرونده بابک زنجانی را در زمان وزارتم در وزارت اطلاعات دنبال می کردم که در نهایت با تلاش های اطلاعاتی به دستگاه اطلاعاتی ام آی سیکس انگلیس رسیدیم.

مصلحی مطرح کرد: هم اکنون نیز یکی از مسئولان قابل توجه نظام نیز در کنار خود فردی را قرار داده است که مفاسد اقتصادی درباره او مطرح شده است. دختر همین شخص توسط ام آی سیکس انگلیس حمایت می شود و پسر وی در امریکا توسط سی آی ای خط دهی می شود. وی ادامه داد: تمام تلاش شبکه های ماهواره ای ایجاد فساد و مشروعیت زدایی در ذهن مردم و جامعه است.

وزیر سابق اطلاعات هدف دراز مدت استکبار را استفاده از انتخابات برای براندازی کشور دانست و گفت: در فتنه ۸۸ دلار و ریال عربستان در کشور برای اغتشاش خرج می شد که برای مقابله با این موضوع، دستگاه اقتصادی عربستان توسط یکی از نهادها به گونه ای زمین زده شد که تمام تجهیزات سایبری آمریکا نیز نتوانست مشکل را حل کند.

مصلحی با اشاره به انفاقات فتنه ۸۸ بیان کرد: در این جریان یک زن فاحشه ایرانی از کشور اروپایی به ایران آمده بود و در حاشیه تهران ۵۰۰ نفر از اراذل اوباش را به صورت برنامه ریزی با هدف براندازی نظام تربیت کرده بود. همین خانم با بعضی از افراد نیز بر اساس خطی که آمریکایی ها داده بودند، ارتباط داشت.

وی ادامه داد: استکبار در براندازی انقلاب تمام افراد را به صورت مستقیم وارد میدان نمی کند بلکه افرادی را در کنار مسئولان نظام قرار می دهد تا ضربه خود را به انقلاب بزنند که نمونه کامل آن را در ماجرای منتظری دیدیم به این گونه که مهدی هاشمی در کنار منتظری آنقدر تلاش کرد که وی را در برابر نظام قرار داد.

ایجاد خطای محاسباتی

وی اذعان داشت: خطا در محاسبات یکی از راهبردهای استکبار برای براندازی نظام وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: دشمن در برنامه های دراز مدت خود در کشور از طریق نفوذ در بحث انتخابات تلاش می کنند سه حوزه مردم، مسئولان و نخبگان را دچار اشتباه محاسباتی کند.

مصلحی تهدید را اولین اقدام دشمن برای ایجاد خطای محاسباتی در ایران دانست و گفت: در این چند سال در روند مذاکرات هرزمان که ظریف برای مذاکره می رفت اوباما در قالب سخنرانی و مصاحبه جمله «گزینه نظامی روی میز است» را مطرح می کرد تا مسئولان را دچار خطای محاسباتی کند.

وزیر سابق اطلاعات مطرح کرد: در روند مذاکرات ظریف در یکی از مصاحبه ها اعلام کرد که آمریکا می تواند دستگاه نظامی ایران را با یک دکمه از کار بیاندازد.

مصلحی افزود: پس از این سخنان طی برنامه ای از آقای ظریف خواستیم که از تجهیزات نظامی ایران بازدید کند که پس از این بازدید ظریف در مصاحبه ای سخنان قبلی خود را نقض کرد و اعلام کرد آمریکا توان از کار انداختن توان نظامی ایران را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات باید مراقبت کنیم تهدیدهای نظامی ما را دچار اشتباه محاسباتی نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.