نخستین گردهمایی ستاد حامیان خدمت، با تاکید بر این که مردم شایسته خدمتند و باید خدمت ادامه یابد، گفت: تبلیغ برای لیست‌های حاشیه‌ای به انتخابات شوراها لطمه می‌زند و لیست‌های حاشیه‌ای خودزنی است.

تبلیغ برای لیست‌های حاشیه‌ای به انتخابات شوراها لطمه می‌زند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، نخستین گردهمایی حامیان خدمت با حضور اعضای لیست خدمت و استقبال مردم برگزار شد، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و سرلیست خدمت در این گردهمایی به اهمیت موضوع تبلیغات در انتخابات شوراها پرداخت و گفت: یک نفر نمی‌تواند در شورا کاری انجام دهد تهران شهر بزرگی است و در این شهر 10 میلیونی حتی با تبلیغات یک ماهه هم نمِی‌توان به جامعه خوب معرفی کرد. به همین دلیل باید از ابتدا با هم باشیم و گروه تشکیل دهیم تا مردم بشناسند. 

چمران با بیان این که این شب های تبلیغات، شب عملیات است گفت: امیدمان و توجه مان به خداست، اما به این که نشستن و راضی به رضای خدا باشیم کافی نیست. باید بدویم و تلاش کنیم اما توجه‌مان به خدای بزرگ باشد.

وی همچنین با بیان این که در روزهای همزمانی با نیمه شعبان هستیم و اعتقادمان به ولایت استT گفت: همه حرکت و عزم‌مان این است که زمینه‌ساز ظهور امام زمان باشیم و انقلاب اسلامی هم زمینه ساز ظهور حضرت مهدی است.

رئیس شورای شهر تهران و سرلیست خدمت با تاکید بر این که اگر می‌خواهید زمام شهر و کشور را در دست بگیریم نمی‌خواهیم شهوت مقام پرستی خود را ارضا کنیم، گفت: بلکه نیت ما این است که مردمی که انقلاب کردند شایسته خدمتند و آنچه تاکنون انجام شده کافی نبوده و باید خدمت ادامه یابد. 

چمران  همچنین گفت: باید تلاش کنیم شوراها که در شهر بسیار موثرند اهمیتشان برای مردم تبیین شود و برای مردم کسانی را که فکر می‌کنیم می‌توانند خدمت کنند معرفی کنیم. ما با خدا معامله کرده‌ایم تا مسیر الهی حرکت کنیم و برای رای نیامده‌ایم و اگر جز خدمت چیزی در دست داشته باشیم زیانکار دنیا و آخرت خواهیم بود. 

وی در بخش سخنان خود به موضوع اهمیت رای به تمام لیست کاندیداها اشاره کرد و گفت: مردم متدین ما در دوران قبل در انتخابات مجلس کم رای دادند، که دلایل مشخصی نیز داشت به ویژه مردم متدین جنوب و مرکز شهر در دوره گذشته برای انتخابات مجلس به پای صندوق‌ها نیامدند لذا تلاش می‌کنیم متدین را به پای صندوق‌های رای بیاوریم و علاوه بر رای برای ریاست جمهوری تشویق می‌کنیم به شوراها نیز رای دهند. 

رئیس شورای شهر تهران و سرلیست خدمت با انتقاد از عدم رای لیستی به کاندیداهای شوراهای شهر گفت: متدینین کمتر لیستی رای می‌دهند و وقتی که مشغول رای دادن هستند توجه دارند که باید بررسی‌هایی انجام داده باشند اما به این نکته توجه شود که ما بررسی‌های مختلفی را انجام داده‌ایم و لیستی را معرفی کرده‌ایم که در علوم مختلف شهر کارشناس و استادند و اینها با حضور یکدیگر می‌توانند مجموعه‌ای انقلابی باشند. 

وی در خصوص معرفی یک نفر عضو لیست خدمت نیز گفت: از محلات تهران از 7 هزار نفر آرا جمع‌آوری شد و احزاب و گروه‌های مختلف نیز در خصوص افراد نظر دادند و لیست خدمت تشکیل شد. 

چمران همچنین تاکید کرد: تبلیغ برای لیست‌های حاشیه‌ای به انتخابات شوراها لطمه می‌زند و لیست‌های حاشیه‌ای خودزنی است. 

رئیس شورای شهر استان تهران و سرلیست خدمت در خصوص سرلیستی خود گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم سرلیست گروه‌های دیگر باشیم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش، اهمیت فعالیت‌های شوراهای شهر، تصویب طرح جامع و طرح تفصیلی تهران و همچنین نخستین برنامه 5 ساله شهر تهران را از نکات ویژه دومین دوره فعالیت‌های شورای شهر دانست. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم در این مراسم که با حضور مسئولان ستادهای مختلف لیست خدمت در سالن کوثر مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد، برخی از اعضای لیست خدمت از جمله پرویز سروری، محسن پیرهادی، بابک نگاهداری، عبدالعظیم ناصحی، اقبال شاکری، حمزه شکیب، سید‌علی ریاض، الهی راستگو، سوده نجفی و مهدی اقراریان حضور داشتند، که در پایان هر یک جملات کوتاه مطالبی را مطرح کردند.

پرویز سروری ائتلاف خدمت و نماینده چهارمین دوره شورای شهر تهران در این گردهمایی در سخنانی به ضرورت رای کامل به لیست 21 نفره کاندیداهای شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: آرای کمتر از 21 نفر رای ناقص است. 

وی از فعالان ستاد ائتلاف خدمت نیز خواستار شد که تلاش کنند تا فرهنگ رای کامل به لیست 21 نفره در میان رای دهندگان ایجاد شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.