گرگان- رئیس جبهه مردمی انقلاب گلستان از فعالیت‌های مخرب دولتی‌ها برای تخریب حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: با صحبت‌های روز گذشته روحانی مشخص شد توزیع بسته‌های «نسیم کرامت» توسط دولت برای تخریب حجت‌الاسلام رئیسی است.

اقدام ناجوانمردانه برای تخریب رئیسی در گلستان/  به اسم آستان قدس هدایا توزیع می‌کردند!

به گزارش قدس آنلاین، سیدعلی طاهری شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان با انتقاد از عملکرد دولت و برخی از رسانه‌های داخل کشور و بیان افزایش 250 درصدی حقوق کارمندان در کشور، اظهار کرد: انسان با شنیدن این مسائل به خنده می‌افتد، بله حقوق‌های نجومی رشد پیدا کرده اما بروید و ببینید حقوق یک کارمند معمولی و یک کارگر چه میزان افزایش داشته است.

وی با اشاره به برخی ناعدالتی‌ها در طرح تحول سلامت، ادامه داد: در یک بیمارستان اختلاف حقوق و درآمد پزشک جراح با پرستار همان بیمارستان آنچنان زیاد است که در یک نگاه می‌توان به ناعدالتی این پرداخت‌ها و حقوق‌ها پی برد.

رئیس جبهه مردمی انقلاب گلستان با اشاره به افزایش میانگین 12 درصدی حقوق‌ها در کشور، خاطرنشان کرد: باقی هزینه‌ها و پرداخت‌های دولت کجا خرج شده و باقی هزینه‌ها اشرافی‌گری است.

طاهری در خصوص مطالب بیان شده درباره توزیع نبات و بسته‌های توزیع شده توسط آستان قدس با نیت تبلیغات انتخاباتی، بیان کرد: موضوعی که رسانه‌ای نکردیم اما چون آقای روحانی در مناظره به آن اشاره کرد را اینجا می‌گویم که حدود 10 روز پیش مطلع شدیم در مدارس آموزش و پرورش علی‌آباد کتول نامه محرمانه‌ای توسط حراست آموزش و پرورش به مدارس فرستاد و اعلام کرد که بسته‌هایی با عنوان نسیم کرامت از طرف آستان قدس به مدارس ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: در آن نامه قید شده چون این بسته‌ها جنبه تبلیغاتی دارد، بسته‌ها را تحویل نگیرید و به ما اطلاع دهید و چون ما از طرف آستان قدس این موضوع را مطلع شدیم، با رابطان آستان قدس علی‌آبادکتول تماس گرفتیم و آنها این موضوع را تکذیب کردند و گفتند به هیچ وجه ما چنین کاری را انجام نداده‌ایم.

رئیس جبهه مردمی انقلاب گلستان خاطرنشان کرد: معلوم شد که مخالفان آقای رئیسی که طرفدار دولت هستند برای تخریب ایشان این توزیع را انجام دادند تا شائبه‌های مدنظر خود را ایجاد کنند و یا اینکه این نامه حراست آموزش و پرورش دروغ و تهمت است که به آقای رئیسی و آستان قدس زده شده است.

طاهری گفت: نامه را در اختیار داریم و در پاسخ به این نامه، نامه محرمانه‌ای را به مدیرکل آموزش و پرورش ارسال کردیم تا سوء تفاهم برطرف شود و گفتیم اگر کسی انجام داده به ما اطلاع دهید تا ما با جدیت برخورد کنیم و با صحبت روز گذشته آقای روحانی مشخص شد که این اقدام توسط دولت انجام شده تا آقای رئیسی را متهم کنند.

وی اضافه کرد: از زمانی که آقای رئیسی برای انتخابات نامزد شده‌اند، تقریبا فعالیت‌های آستان قدس را برای حل مشکلات افراد مستضعف را راکد کردیم تا شائبه‌ای در ذهن مردم پیش نیاید.

رئیس جبهه مردمی انقلاب گلستان تصریح کرد: من تعجب می‌کنم که چگونه آقای روحانی با وجود آنکه این لباس پیغمبری را بر تن دارند به سادگی تهمت می‌زنند و دروغ می‌گویند که جای تعجب دارند و این اقدام مردم را به این لباس بدبین می‌کند.

طاهری گفت: چون زمان سه دقیقه‌ای برای پاسخ به این شائبه‌ها برای آقای رئیسی کافی نبود، وی نتوانست پاسخ مناسبی را در خصوص این مسائل در مناظره بیان کند و من خبر دقیق دارم که حاج آقای رئیسی دستور صریح به آستان قدس دادند که خدماتی را که ممکن است شائبه را در ذهن مردم ایجاد کند را متوقف کنند.

وی در خصوص اظهار نظر دولت در خصوص اتفاقات حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر و خصوصی بودن این معدن و ناتوانی دولت درباره نظارت بر این معدن، گفت: از صمیم قلب ضمن ناراحتی برای وقوع این اتفاق به هیچ عنوان خوشحال نیستیم که برای آقای روحانی در آنجا چنین اتفاقی افتاد زیرا ایشان رئیس جمهور ملت هستند.

طاهری گفت: این بی‌تدبیری برنامه‌ریزانی است که در زمان سنگین حادثه غم‌انگیز معدن، آقای رئیس جمهور را آن هم در ایام انتخابات به محل حادثه ببرند و این ذهنیت برای مردم ایجاد شود که رئیس جمهور برای تبلیغات انتخاباتی به آنجا آمده است.

وی گفت: به طور طبیعی زمانی که این ذهنیت ایجاد شود آن اتفاقات رخ می‌دهد و روز بعد آقای رئیس جمهور در همایشی اعلام کرد که این افتخار برای بنده است که بروم آنجا بایستم و فحش بخورم ولی این چه افتخاری دارد.

رئیس جبهه مردمی انقلاب استان گلستان تصریح کرد: آمدن رئیس جمهور در جمع کارگران معدن آزادشهر زمان مناسبی نبود و می‌شد این حضور به تعویق بیافتد و آلام مردم تسکین پیدا کند.

طاهری تاکید کرد: یکی دیگر از بی‌تدبیری‌هایی که ایجاد شد این بود که چرا اجازه تشییع جنازه یکجا و باشکوه را برای حادثه دیدگان و کشته‌شدگان این حادثه را ندادند، در حالی که این تشییع جنازه می‌توانست مرهمی بر درد این خانواده‌ها باشد.

وی گفت: تمام نگرانی آنها از انتخابات است و اگر واقعا تصمیم آنها کمک بود که این عکس‌العمل‌ها را از جانب مردم نمی‌دیدند و آنچه کارگران را اذیت می‌کرد این بود که چرا به هشدارهای یک سال گذشته کارگران بی‌توجهی شد و چرا به کارگرانی که 18 ماه حقوق نگرفتند بی‌توجهی شد.

طاهری با اشاره به تهمت جدید آقای روحانی در این حادثه در خصوص وابستگی صاحبان این معدن به نهادهای خاص، بیان کرد: آقای روحانی عادت کرده که تهمت بزند و از این نمونه‌ها کم نیست.

وی گفت: ممکن است دولت بگوید که این معدن خصوصی بوده و ما خیلی در نظارت نقشی نداشتیم اما دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسئولیت مستقیم نسبت به این حادثه دارند و باید پاسخگو باشند.

رئیس جبهه مردمی انقلاب استان گلستان در خصوص قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: قانون هدفمندی یارانه‌ها قانون بسیار خوبی بود اما بیشتر آن به سمت یارانه نقدی رفت و این دولت یارانه را به سمت بهداشت برد اما بخش تولید روی زمین ماند.

طاهری گفت: بعد از اصرار مجلس شورای اسلامی و تکلیف دولت برای رفتن به سمت صنعت، باز به وسیله وزیر صنعت یارانه‌ها به سمت صنایع نیمه دولتی و صنایعی همانند خودرو رفت که مردم را اذیت می‌کند که نور چشمی بودند و نتوانست مردم را راضی کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نظر جبهه مردمی انقلاب بعد از مناظره سوم، تاکید کرد: جبهه مردمی انقلاب از ابتدا اعلام کرده بود که بعد از مناظره سوم تصمیم قطعی را خواهد گرفت اما بعد از نظرسنجی‌هایی که بعد از مناظره اول و دوم در کشور انجام شد یک نظریه جدید مطرح شد که ببینیم آیا کنار رفتن یک نامزد به نفع نامزد دیگر به آرای نامزد دیگر کمک می‌کند یا خیر.

طاهری بیان کرد: در نظرسنجی‌هایی که انجام شد یکی از سوال‌هایی که مطرح شد این بود که اگر رقابت بین آقای روحانی و آقای قالیباف ایجاد شود و یا رقابت بین آقای رئیسی و آقای روحانی باشد شما به چه کسی رای می‌دهید.

وی اضافه کرد: خیلی این نظرسنجی آخر نشان نمی‌داد که اگر یک نفر به نفع دیگری بخواهد کنار برود اتفاق خاصی می‌افتد و به نظر می‌رسد هیچکدام از نامزدها نمی‌توانند در مرحله اول انتخابات به ریاست جمهوری راه پیدا کنند.

رئیس جبهه مردمی انقلاب استان گلستان گفت: با این وضعیت چه بسا هیچکدام از نامزدها به نفع دیگری کنار نخواهد رفت تا مردم تصمیم بگیرند که چه کسی به ریاست جمهوری راه پیدا کنند.

طاهری بیان کرد: این نکته را ما به طور رسمی می‌گوییم که آقای رئیسی و آقای قالیباف کاملا باهم هماهنگ هستند و جبهه مردمی به طور کامل در حال رصد اوضاع است و تصمیمی را می‌گیرند که به نفع جریان انقلابی باشد و طرفداران هر کدام از این دو بزرگوار با قدرت کار خود را ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.