ایلام- نماینده اسبق مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیسی نجابت به خرج داد و در مورد فساد آقایان صحبتی نکرد.

 رئیسی می‌تواند با انقلاب اداری جلوی فساد را بگیرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله رحیم محمدی‌ایلامی اظهار داشت: ایده‌های غلط دولت کنونی و نمی‌شود و نمی‌توان گفتن آقایان دولتی و همچنین بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باعث شد که من احساس خطر کنم و در حمایت از حجت الاسلام رئیسی وارد میدان شوم.

نماینده اسبق مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: سید ابراهیم رئیسی می‌تواند انقلاب اداری ایجاد کند، وی می‌تواند جلوی فساد را بگیرد.

وی ادامه داد: من برحسب وظیفه شرعی احساس تکلیف کردم که با توجه به ضعفی که دولت داشته و با توجه به مشکلات اقتصادی و اداری کشور به میدان بیایم و از رئیسی حمایت کنم، شهادت می‌دهم که ایشان اصلح است و می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

این روحانی برجسته ایلامی اضافه کرد: سید ابراهیم رئیسی نجابت به خرج داد و چیزهایی که در مورد فساد می‌دانست بر زبان نیاورد، شما می‌گویید نمی‌شود، نمی‌توانیم، نداریم پس بگذارید کسی که می‌تواند مسؤولیت اجرایی کشور برعهده بگیرد.

محمدی‌ایلامی تصریح کرد: این سید بزرگوار در طول دوران ۳۰ ساله خدمتش لکه سیاهی در پرونده خود ندارد اگر می‌داشت طرف رقیب آن را عنوان می‌کرد.

وی خطاب به مجلس گفت: چرا نمی‌شود یارانه فقرا را زیاد کرد با کمی جلوگیری از اسراف و هزینه‌های اضافی کشور و جلوگیری از ویژه‌خواری و رانت خواری و... می‌شود به فقرا بیشتر رسید.

این روحانی اضافه کرد: شما که نه شغل ایجاد کردید و نه به اضافه کردن یارانه فقرا اعتقاد دارید و می‌گویید اضافه کردن یارانه فقرا تورم می‌آورد پس مردم فقیر چه کار کنند، این چه مدیریتی است که می‌گویید نمی‌شود و نمی‌توانیم، ما روی دریایی از نفت و گاز خوابیدم ولی همچنان در فقر بسر می‌بریم.

محمدی‌ایلامی تصریح کرد: دلخوشی به برجام جز ذلت چیزی عاید کشور نشد، با ۱۰۰ روز نشد با یکهزار روز هم نتوانستید با سه هزار روز هم نمی‌توانید هیچ کاری بکنید، می‌گویید نمی‌شود پس بگذارید کسی که می‌تواند، بیاید.

نماینده اسبق مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: من وظیفه شرعی داشتم مظلومیت این سید بزرگوار را به گوش مردم برسانم و از او حمایت کنم و امیدوارم مردم شریف کمک کنند شرایط موجود تغییر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.