تاکستان- امام‌جمعه تاکستان گفت: به یقین ملت در انتخابات آتی با رأی بالای ملت به رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و حضور سنگین خود را به دشمنان تحمیل خواهد کرد، چراکه حضور مردم زمینه ساز امنیت کشور است.

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز امنیت است
به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علی اسلامی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به لزوم مشارکت عموم مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: حضور مردم به عنوان یک اصل ثابت و مسلم امنیت را برای کشور و ملت به ارمغان آورده و اگر ملتی در صحنه حاضر نباشد آن کشور دارای امنیت لازم و پایدار نخواهد بود. 
وی افزود: دشمنان با مشاهده حضور ملت در صحنه‌های مختلف و دفاع آن‌ها از انقلاب و اسلام و آرمان‌های خود، به طور قطع آنها را از فکر تجاوز به منافع و ثروت‌های این کشور مأیوس و منصرف خواهد کرد. 
آیت‌الله اسلامی با اشاره به مطلبی در روزنامه «لوموند» از روزنامه‌های مطرح فرانسه گفت: این روزنامه در دوران جنگ تحمیلی چنین نوشت «ایران برنده جنگ است چرا که در سنگرهای خطوط مقدم جبهه در غیر فصل انگور، این میوه به همت مردم بین رزمندگان آن کشور پخش و توزیع می‌شود از این رو ملتی که رزمندگان خود را در خط مقدم پشتیبانی می‌کند خود نیز اداره‌کننده جبهه‌های جنگ است». این نمونه کوچکی از حضور در صحنه مردم به اعتراف رسانه‌های بیگانه است.  
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری حضور مردم در انتخابات را بیمه‌کننده امنیت مردم دانست و تصریح کرد: انتخابات از مصادیق بارز و برجسته حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی است و این پیام را به رصدکنندگان حرکات مردم در انقلاب اسلامی دارد که ملت از نظام اسلامی و رهبر معظم خود دفاع جانانه دارند.
امام‌جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: در انتخابات آتی نیز انتظار آن است که مردم همچنان حضور خود را در صحنه حفظ و در انتخابات حضور چشم‌گیر داشته باشند.
وی با بیان اینکه اگر مردمی در انتخابات مختلف کشور خود بالای ۶۰ درصد مشارکت داشته باشند، نشان‌دهنده اهمیت دادن آن‌ها به نظام خود است، ادامه داد: تجربه نشان داده است مشارکت ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره در هنگام انتخابات بالا بوده و در فراز و نشیب سال‌های مختلف انقلاب مردم از نظام خود فاصله نگرفته‌اند. 
آیت‌الله اسلامی در پایان تأکید کرد: به یقین ملت در انتخابات آتی با رأی بالا به رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و حضور سنگین خود را به دشمنان تحمیل خواهد کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.