بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای سرمربی سرخپوشان خط و نشان کشید و عنوان کرد که تحمل نیمکت نشینی ندارد.

خط و نشان بازیکن جدید برای برانکو و پرسپولیسی ها/ تحمل نیمکت نشینی ندارم!

قدس آنلاین - گروه ورزشی: شجاع خلیل زاده سرانجام به پرسپولیس پیوست. بازیکنی که ازسال ها قبل دوست داشت به جمع سرخ پوشان پایتخت ملحق شود اما به دلایلی این انتقال انجام نمی شد. شجاع اما سرانجام درفصل هفدهم می تواند پیراهن تیم مورد علاقه اش را بپوشد. تیمی درقلب خط دفاع بازیکنان ارزشمندی همچون سیدجلال حسینی و محمد انصاری را دراختیاردارد. این سوال که چرا شجاع با وجود این مدافعان درجه حاضربه عقد قرارداد با پرسپولیس شده ما را به سمت او می کشاند. محور گفت وگو همین انتخاب است. 

* پرسپولیس را درحالی انتخاب کردی که این تیم بهترین عملکرد را درخط دفاع دارد وبازیکنانی همچون سید جلال حسینی ومحمد انصاری عملکردفوق العاده ای درفصل شانزدهم داشتند. این انتخاب تو را ازحضوردرترکیب اصلی پرسپولیس محروم نمی کند؟

- درفوتبال کسی جای دیگری بازی نمی کند. من هم با پرسپولیس قراردادنبستم که نیمکت نشین باشم. البته تصمیم گیری دراین خصوص به عهده شخص برانکو است اما من بازیکنی نیستم که تاب نیمکت نشینی داشته باشم. به پرسپولیس آمدم که بازی کنم. این رویای کودکی ام است.

* حضورسید جلال و محمد انصاری تو را نگران نمی کند؟
آن ها دوستان من هستند و شک نکنید که یک رقابت سالم میان ما شکل خواهد گرفت. بدون شک اگرمشکلی با حضورمن ایجاد می شد هیچ وقت برانکو راضی به جذب من نمی شد. آن ها من را خواستند تا درت رکیب قراربگیرم. شاید هم 3 نفرما با هم درترکیب اصلی بازی کنیم.

* یعنی تو وسید جلال دفاع میانی باشید و احتمالا محمدانصاری به دفاع چپ منتقل شود؟!
- این را نمی دانم اما هراحتمالی وجود دارد. امیدوارم که حضور ما درنهایت منجربه موفقیت پرسپولیس شود چون این ازهمه مهم تراست.

* می توانی مقابل لخویا بازی کنی؟
درمرحله اول حذفی نه اما ازمرحله بعد می توانیم بازی کنیم.

* پس باید آرزوکنی که پرسپولیس به مرحله بعد برود.
امیدوارم این اتفاق رخ دهد. لخویا تیم بزرگی است اما ما هم تیم خوبی هستیم. پرسپولیس درلیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته. مطمئنم اگرازسد لخویا بگذریم تا جمع چهارتیم بالا می رویم.

* از انتخاب پرسپولیس چه حسی داری؟
خیلی خوشحالم. اینجا را خانه خودم می دانم و برای دیدن بازیکنان به خصوص برانکو لحظه شماری می کنم. این حس واقعی من است.

* ماجرای حضورتو درپرسپولیس نزدیک به 4سال است دررسانه ها شنیده می شود. حتی زمانی که برای مس کرمان بازی می کردی. داستان چیست که این همه مدت پشت خط تیم محبوبت ماندی؟
- من طی این مدت درتیم های تراکتوسازی و سپاهان بازی کردم وتجربیات زیادی به دست آوردم. خودم این دوری 4ساله را به حساب حکمت می گذارم. درست است که 4سال پشت خط پرسپولیس ماندم وحسرت حضوردرتیم محبوبم را کشیدم اما با تجربیات زیادی به این تیم آمدم. پرسپولیس برای من طلسم شده بود اما حالا دیگراین طورنیست ومن می توانم با همه وجودم برای تیم محبوبم بازی کنم.

* به غیرازعشق و دلبستگی هایی که تو را به پرسپولیس کشاند، چه چیزهای دیگری به عقد این قرارداد کمک کرد؟
من دوستانی درپرسپولیس دارم مثل سروش که درتراکتورهم بازی بودیم. با سروش ارتباط خوبی دارم وروی کمک هایش خیلی حساب کردم. دوستان دیگری هم هستند که من با آن ها ارتباط های نزدیکی داشتم. من اینجا را انتخاب کردم که دریک محیط پرانرژی و شاداب به فوتبالم ادامه بدهم. می دانم که با حضوربرانکوایوانکوویچ اتفاق بزرگ تری برای پرسپولیس رقم خواهد خورد. ازطرفی انتخاب پرسپولیس می تواند درراه دعوتم به تیم ملی خیلی موثرباشد. امیدوارم که این اتفاق بیفتد وبا انجام بازی های درخشان سرمربی تیم ملی را باردیگرمجاب به دعوت خودم به تیم ملی کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.