شهرکرد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از عرضه ۱۴ کتاب تولید شده در نخستین جشنواره تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

کتب تولیدی جشنواره کتاب کودک رضوی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد کارگران دهکردی گفت: در نخستین جشنواره تولید کتاب رضوی ۱۴ عنوان کتاب شعر و داستان به چاپ رسید که تمامی این کتاب‌ها در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جهت فروش عرضه شد.

وی افزود: امسال نیز این جشنواره با استقبال هنرمندان مواجه شده است و آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره اول تیرماه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع فراخوان دومین جشنواره تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

وی گفت: دبیرخانه دومین جشنواره تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی ضمن حضور در محل نمایشگاه کتاب تهران اقدام به توزیع بیش از ۳ هزار پوستر فراخوان بین ناشران و نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان کرد.

وی مذاکره حضوری با نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و اعلام آمادگی جهت چاپ کتاب با موضوعات رضوی را از دیگر اقدامات انجام شده در این جشنواره بر شمرد و افزود: علاقه‌مندان تا اول تیرماه جهت ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.

کارگران دهکردی با اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: پرداختن به ابعاد مختلف زندگی امام رضا(ع)، تبیین سیره‌ امام رضا(ع)، بهره گیری از احادیث امام رضا(ع) از موضوعاتی است که نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان می‌توانند در بخش داستان و شعر آثار خود بکار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.