بندرعباس- عضو بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به منابع علمی شیعه و اهل سنت گفت: در هیچکدام از منابع اسلامی، خرابکاری‌ها، جرم‌ها، قتل‌ها و جنایت های گروه های تروریستی و تکفیری قابل توجیه نیست.

جنایات گروه های تروریستی با هیچکدام از منابع اسلامی قابل توجیه نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله توحیدی در کارگاه آموزشی ویژه روحانیان اهل سنت بندرخمیر با اشاره به پدیدآمدن گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی اظهار کرد: این گروه ها ادامه دهنده راه خوارج هستند.

وی با اشاره به سیره پیامبراکرم(ص) بیان کرد: پیامبراسلام(ص) زمانی که مکه را فتح کردند همه مشرکان و کفار را بخشیدند با اینکه بیش از ۲۰ سال ایشان را مورد اذیت و آزار قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه در جنگ ها برخی کفار، شهادتین را می گفتند و مسلمان می شدند گفت: پیامبر به اصحاب اجازه نمیداد کسی که ولو از ترس جان ایمان آورده باشد را در میدان جنگ بکشند اما شاهدیم داعش سر از تن مسلمانان می برد و می گویند اینها کافرند چون ما را قبول ندارند و بعد آیات قرآن تلاوت می کنند و در پرچمشان نام خدا و پیامبر را می نویسند که بگویند ما مسلمانیم.

آیت الله توحیدی شکل گیری گروه های تکفیری را ریشه در جهل برخی مسلمانان و شیطنت یهود و دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمن تلاش می کند اسلام را خطرناک، خشن و وحشی نشان دهد تا از گسترش اسلام در اروپا و آمریکا خودداری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.