معاون اول قوه قضائیه گفت: متاسفانه در برخی از مناظرات مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آنها داده خواهد شد.

دستگاه قضائی به برخی نکات مناظره ها پاسخ خواهد داد

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضائیه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضائیه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهارداشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آنها داده خواهد شد.

وی افزود: ما امروز در دستگاه قضائی برای آنکه فضای انتخابات متشنج نشود دم فرو بسته‌ایم و حرفی نمی‌زنیم، اما به طور قطع در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع را به این اظهارنظرها خواهیم داد.

محسنی‌اژه‌ای گفت: امروز از زبان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حرف‌هایی به زبان آمده که نه تنها بر علیه ارزش‌های نظام و پیشینه نظام بوده که برخلاف اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی گفت: امروز متاسفانه افراد و کاندیداها حتی حرف‌هایی می‌زنند که خودشان پیش از این خلاف آن را گفتند و عجیب است که برای جذب تعدادی رأی آن هم اگر بتوانند جذب کنند چنین حرف‌هایی را به میان آوردند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: ما در دستگاه قضائی مفتخریم که بگوییم قوه قضائیه امروز تنها به مر قانون عمل کرده و همان قانونی را دارد اجرا می‌کند که برخی از این آقایان در زمان نماینده بودنشان در مجلس وضع کردند، حالا عجیب است که فراموش کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: ما مفتخریم که در دولت قبل هیچ کوتاهی در برخورد با مفسدان و مجرمان نکردیم و شاهد این مثال هم این است که معاون اول دولت قبل را در زمانی که دارای پست و مقام بود ۱۷ جلسه احضار کرده و از وی تحقیق کردیم و حتی با این فرد محکوم شد و در حال حاضر در حال تحمل کیفر است.

محسنی اژه ای گفت: همین الان هم با مفسدان در حال برخورد هستیم و حتی با کسانی که به نهاد ریاست جمهوری وابستگی دارند فارغ از اینکه فسادشان مالی است یا امنیتی با کمال قدرت برخورد می‌کنیم و افتخارمان این است که با دانه درشت‌ها برخورد کردیم.

وی درباره پرونده کالای مظنون به قاچاق وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: ما هنوز در این پرونده هیچ کدام از اتهاماتی که متوجه آقای وزیر است را مطرح نکرده‌ایم و تمام آنچه که گفته‌ایم مطالب مربوط به نحوه تاسیس شرکت، ‌ اساسنامه آن، ‌ اعضای هیات مدیره و نحوه فعالیت آن بوده که اینها هم چیزی است که در روزنامه رسمی ثبت و ضبط شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.