روحانی در اصفهان گفت: مردم غیور اصفهان و مردم ایران ما می‌خواهیم تعامل سازنده با جهان را ادامه دهیم. ما می‌خواهیم دانشگاه‌های ما با دانشگاه‌های جهان در ارتباط باشند.

ما آینده ایران را در اختیار شعار نخواهیم گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که به استان اصفهان سفر کرده است،  در سخنانی در میدان نقش جهان این شهر با بیان اینکه در این دولت فضای امنیتی از دانشگاه‌ها برداشته شد، گفت:‌ آیا دانشگاهِ آزاد و دانشگاه امن را می‌خواهیم یا دانشگاه امنیتی؟ در سایه حضور شما در این 3/5 سال توانستیم با کمک هم دیوار را خراب کنیم و پل بسازیم.

وی افزود: مردم در کل سال 92توریست خارجی که به اصفهان آمده 65 هزار بوده،  در فروردین امسال 85 هزار نفر آمده است. ما می‌خواهیم همه مردم جهان بتوانند به اصفهان بیایند و میدان نقش جهان را ببینند. در دولت یازدهم خطری بود که چهارده میلیون نفر ایرانی را تهدید می‌کرد و اگر اقدامات دولت یازهم نبود دریاچه ارومیه خشک و نمک آن 14 میلیون نفر را تهدید کرده بود. ما در این دولت برای چند پروژه سرمایه‌گذاری عظیم کردیم. این بار نوبت زاینده رود است.

کاندیدای داوزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: اصفهان به زنده بودن زاینده رودش می‌باشد. اصفهان افتخار تمدن و همبستگی اسلام و ایران است. شما می‌بینید در این میدان چگونه سیاسیت  و مذهب و اقتصاد در یک میدان به هم گره خورده است و تمدن ایران و اسلام پرچمش در اهتزاز است. مردم اصفهان ما باهم دست به دست هم دادیم، اینجا سرزمین پل‌ها است، پل‌های شما است که ثبت جهانی شده است واینجا سرزمین دیوار نیست. ما با برجام، بین ایران و جهان پل برقرار کردیم. ما دیوار تحریم را فرو ریختیم. البته اگر ملت ایران اجازه بدهد و اگر رهبری معظم و فرهیخته اجازه و یاری و هدایت کند با همین دکتر ظریف بقیه تحریم‌ها را رفع خواهیم کرد.

روحانی گفت: مردم غیور اصفهان و مردم ایران ما می‌خواهیم تعامل سازنده با جهان را ادامه دهیم. ما می‌خواهیم دانشگاه‌های ما با دانشگاه‌های جهان در ارتباط باشند. ما می‌خواهیم فناوری‌های پیشرفته را به ایران بیاوریم. نخواهیم گذاشت بار دیگر بازار نفت را در اختیار عربستان قرار دهند. ما نخواهیم گذاشت گاز کشورمان را در اختیار همسایه جنوبی قرار گیرد.

روحانی در واکنش به شعار " به عقب برنمی‌گردیم" حاضران، گفت:‌ همه حرف همین کلام است تمام جمعه همین است به عقب برنمی‌گردیم!. پیشرفت به جلو به 1400 یا عقب‌گرد به 91؟ من در این دو سه هفته خیلی گوش دادم و گوش کردم که تا ببینم دوستان ما طرح و برنامه جدیدی به ارمغان آورده‌اند. دیدم بازنویسی سالهای 90 و 91 است.

وی افزود: می‌گویند ما هم امروز برجام را قبول داریم؟ باور کنیم؟ شما که تا دیروز هرچه تلاش داشتید و هرچه بیلبورد در تهران بود علیه برجام استفاده کردید! ما تشنه آرامش هستیم. ما تنش را دوست نداریم ما ایران آرام و اصفهان آرام را می‌خواهیم. ما با هم در این چند سال قدم‌هایی را برداشتیم و قدم‌های دیگری باید برداریم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: جوانان عزیز می‌خواهم به این جمله من توجه کنید. ما می‌خواهیم جمعه پای صندوق آرا برویم برای اینکه می‌خواهیم برخی از نهادها و روزنامه‌ها و برخی از سایت‌ها حاشیه امنیتی نداشته باشند. دوباره سلام بر آزادی! دوباره سلام بر اعتدال! دوباره سلام بر اصلاحات! دوباره سلام بر اصولگرایی معتدل! دوباره سلام بر امید ایرانیان. مردم بدانید پای صندوق خواهیم رفت با این شعار دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره اعتدال، دوباره امید، درود بر ایران و درود بر اصفهان.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.