کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم دیگر خسته شدند و ظرفیت اخبار اختلاس را ندارند، باید زمینه فساد را از بین برد.

رئیسی: خودتان یارانه ملت را قطع کردید اما در ایام انتخابات می‌گویید بیایید یارانه بگیرید؟/ مردم خسته‌اند و دیگر ظرفیت اخبار اختلاس را ندارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امشب در جمع پرشور مردم رشت با بیان اینکه گیلان چایی، برنج و زیتون کشور را تأمین می‌کند، گفت: هر کسی یک بار از چای گیلان استفاده کند، دیگر چایی خارجی استفاده نمی‌کند، اما متاسفانه مدیریت اجرایی، کشاورز گیلانی ما را ناامید کرده است.

رئیسی گفت: برخی فکر می‌کنند ما به زنان و دختران و جوانان اجازه آزادی و حقوق داده‌ایم، نه این حق را  ما نداده‌ایم، قانون اساسی و خدا داده و دولت باید از آن صیانت کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه گیلان استان ثروتمدی است که دریا، جنگل، خاک و نیروی کارآمد دارد، اما وضعیت بیکاری اصلا در شان این استان نیست، افزود: رقم بیکاری دختر و پسر تحصیل کرده در استان گیلان که می‌تواند قطب قدرتمند کشاورزی و گردشگری باشد، قابل قبول نیست.

رئیسی  در پاسخ  به  شعارهای پی در پی مردم گیلان که فریاد می ‌زدند "آخر هفته، روحانی رفته"، گفت: انشاءالله با کمک مردم درست خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیمی از کارخانه‌های گیلان در همین دولت تعطیل شده، افزود: ابریشم و نساجی گیلان زبان زده بود، اما آقایان از تولیدکننده حمایت نکردند و نقدینگی کشور را به دلال‌ها دادند.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من حرف مردم، فرهنگیان و کارگران را می‌زنم، چرا صندوق فرهنگیان را به یغما بردید؟ مردم دیگر خسته شدند و ظرفیت اخبار اختلاس را ندارند، باید زمینه فساد را از بین برد.

وی گفت: اجازه دهید مردم بدانند شما به چه کسانی و چقدر تسهیلات دادید و این تسهیلات در  کجا هزینه شده، چرا همه چیز را محرمانه می‌کنید؟

رئیسی تصریح کرد: 11 میلیون دختر و پسر آماده ازدواج هستند؛ به دختر خانم می‌گوییم چرا به این آقا پسر پاسخ نمی‌دهید؟ می‌گوید کار ندارد؛ به پسرها می‌گوییم چرا ازدواج نمی‌کنید؟ می‌گویند با کدام پول و شغل؟

وی گفت: خودتان یارانه مردم را قطع کردید و گفتید اعتبار نداریم، الان به مردم پیامک می‌دهید که بیایید یارانه بگیرید؟ بعد به ما می‌گویند از کجا می‌خواهیم یارانه محرومان را سه برابر کنیم، از همین جا که شما در این ایّام انتخابات انجام داده‌اید.

رییسی: اقای  روحانی من به دلیل مشاغل اطلاعاتم قابل قیاس با شما نیست اما کسی که مَی خواهد کاندیدا شود ظرفیت داشته باشد؛ اموخته های أمثال اقای بهجت تنها برای مدرسه نیست ؛  قرار نیست منافع اجتماعی را فدای منافع شخصی کنیم

رییسی: اقای  روحانی من به دلیل مشاغلم اطلاعاتم قابل قیاس با شما نیست اما کسی که مَی خواهد کاندیدا شود ظرفیت داشته باشد؛ اموخته های أمثال اقای بهجت تنها برای مدرسه نیست ؛  قرار نیست منافع اجتماعی را فدای منافع شخصی کنیم

وی گفت: ما مَی خواهیم دولت کار داشته باشیم ما مَی خواهیم دولتی  ها خودشان  کار کنند نه اینکه تاجر باشند؛ من برنامه    را أرائه کردیم اما برنامه کم نداریم مهم أجرای برنامه است؛ اقایان بدانیل دوره حرف درمانی تمام شده است دوره عمل است

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیپلماسی یعنی رابطه اقتصادی ما کشور دوست عراق کمتر از ترکیه نباشد؛ ما ابن دیپلماسی را که با غربی ها صحبت کنیم که حمایت کنند تا پیروز شویم را بلد نیستیم. اگر اقتصاد معطل گذاشتن کشور و گره زدن اقتصاد به برجام است ما أمرا بلد نیستیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.