سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد سخت ترین فصل حضورش در این تیم تجربه کرده است.

سیمئونه: سخت‌ترین فصل حضورم در اتلتیکو بود/ انتقادها شرایط ما را بهتر می کند

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه شب در هفته سی و هفتم لالیگا برابر رئال  بتیس یک بر یک مساوی کرد. قرمز و سفیدپوشان با این تساوی جایگاه سومی خود را تثبیت کردند و فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت.

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: بازی کاملی بود. در دقایق ابتدایی خیلی خوب شروع کردیم. سپس حریف بهتر از ما کار کرد و موقعیت‌های گل داشت. خستگی زیادی در میان بازیکنان وجود دارد؛ به خصوص آن‌هایی که در بیشتر فصل بازی کردند. با این حال با تمام وجود برای تیم بازی می‌کنند.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: سخت‌ترین فصل حضورم در اتلتیکو بود. گاهی اوقات با مشکلاتی رو به رو می‌شدیم که باعث می‌شد به روند ثابتی نرسیم. در اکتبر (مهر) همه چیز به هم ریخت. اکنون برای چندمین بار جایگاه سوم را کسب کردیم و کمتر از دیگر تیم ها گل دریافت کردیم. بیشتر امتیازهای‌مان را در بازی‌های برگشت به دست آوردیم. توانستیم در رقابت با سویا پیروز شویم چون ناامید نشدیم و از دسامبر (آذر) یک روند ثابت پیدا کردیم. باید به بازیکنان به خاطر صعود مستقیم به لیگ قهرمانان پاداش داد. برای من این موضوع یک خوشحالی بزرگ است.

سیمئونه افزود: در این فصل نتوانستیم فینال کوپا دل ری و لیگ قهرمانان را تجربه کنیم اما در مجموع خوب کار کردیم. انتقادها باعث بهتر شدن‌مان می شود. بدون آنها نمی‌توانیم به پیشرفت ادامه‌ بدهیم. با آغوش باز پذیرای انتقادات هستم. شاید باید کمی به تیم فرصت داد. در نوامبر خبرهایی منتشر کردند و نوشتند بازیکنان از من پیروی نمی‌کنند. بیان کردن این‌ها جمله‌ها و اتهام‌زنی بسیار آسان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.