بندرعباس- عضو شورای روحانیت بندرعباس گفت: نامزدهای ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا باید مانند ملت کاملا با درایت باشند و خدای ناکرده در تبلیغات خود به گونه ای سخن نگویند که دشمن از این سخنان بر علیه خودمان استفاده ابزاری کنند.

تخریب و سیاه نمایی کاندیداها به کام دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، شیخ احمد عالی زاده با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: مردم نباید نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشند.

وی ادامه داد: یکی از وقایع و رخدادهای مهم کشور و میهن اسلامی ما انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است لذا ملت باید هوشیار باشند و به احدی اجازه ندهند به وحدت، انسجام و همدلی حاکم بر این جامعه خدشه ای وارد کند.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرک توحید بندرعباس با بیان اینکه ملت فهیم ایران تحت تاثیر تبلیغات مسموم دشمن قرار نخواهد گرفت، گفت: استکبار میخواهد با ایجاد نفاق، تفرقه و شکاف میان اقشار ملت های جهان بالاخص ایران عزیز مانع رسیدن مردم به آرمان هایشان شود.

شیخ عالی زاده گفت: قطعا مردم ما با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو و با انتخاب اصلح همچنان اقتدار ملی خود را حفظ خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی خواهند زد که میخواهند اراده ملت ها را در تعیین سرنوشتان سست کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم خود را باور دارند نامزدهای انتخاباتی نیز می بایست این مردم نجیب و کم توقع را کاملا باور داشته باشند و پس از رسیدن به قدرت که توسط رای ملت تعیین می‌شود؛ بدون در نظر گرفتن قومیت و مذاهب آنان بیش از پیش در خدمت آحاد مردم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.