۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 529599

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که مشکلی با آمدن گادوین منشا ندارد.

وحید امیری: نگران آمدن منشا نیستم

به گزارش قدس آنلاین، وحید امیری درباره بازی پرسپولیس با لخویا گفت: «تیمی که با امتیاز قاطع به این مرحله آمده و قهرمان قطر است مطمئنا حریف سختی برای ما خواهد بود. با این حال من لیاقت استقلال خوزستان را چه از نظر فنی و چه فوتبالی بهتر از این تیم می‌دانستم. حق استقلال خوزستان باخت مقابل این تیم نبود و روی اتفاقات شکست خوردند. ما دو بازی برابر این تیم داریم و باید نشان دهیم که از نظر فوتبالی فراتر از کشوری هستیم که با پول و پاسپورت و هزینه هنگفت و امکانات به دنبال موفقیت است. آنها راهی برابر غیرت و تعصب و کیفیت فنی فوتبالیست‌های ایرانی جز باخت نخواهند داشت و باید در آزادی یک نتیجه قاطع کسب کنیم.»

با آمدن منشا شاید موقعیت امیری در ترکیب اصلی به هم بخورد اما شماره ۱۹ قرمزها می‌گوید: «در حال حاضر هیچ صحبتی در خصوص آینده‌ام نکرده‌ام و در برهه حساسی قرار داریم. دیدار با لخویا بازی سرنوشت‌سازی برای ما خواهد بود. باید در هر دو جناح تیم ملی و باشگاهی موفق عمل کنیم. باعث افتخارم بوده که پیراهن پرسپولیس را برتن کرده‌ام و خوشحالم که در حد توانم خدمتی برای آن انجام دادم. امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد و بعد از دیدار با لخویا حتما با برانکو در خصوص آینده‌ام و پست بازی‌ام صحبت خواهم کرد و باید ببینم شرایط چه می‌شود. همانطور که گفتم من اصلا پست تخصصی‌ام مهاجم نبود که بخواهم نگران آمدن منشا باشم اما اینکه ترافیک در خط میانی وجود دارد و امکان رقم خوردن اتفاقی باشد باید بعد از این جدال حساس صحبت کرد. همانطور که گفتم هم جام جهانی را در پیش داریم و هم اینکه پیشنهاد دارم اما سرباز پرسپولیس هستم و تابع نظر این باشگاه.»

امیری می‌گوید پیشنهاد خارجی دارد: «قراردادم با پرسپولیس دوساله است و یک فصل دیگر از آن باقی مانده. دروغ چرا، پیشنهاد دارم اما باید ابتدا ببینم شرایط باشگاه به چه نحوی است. من سرباز پرسپولیسم و باید ببینم شرایط باشگاه چگونه می‌شود. باشگاه از نظر جذب بازیکن موفق عمل کرده و شرایط بهتر شده است. انتظار همیشه این است که پرسپولیس و بازیکنانش بهترین عملکرد را داشته باشند و انتظار از کسی که پیراهن این تیم را برتن می‌کند بالاست و آن را تجربه کرده‌ام و می‌دانم و امیدوارم کسانی که می‌آیند نیز این اهمیت را زود درک کنند، شکی هم وجود ندارد و امیدوارم با قهرمانی فصل گذشته که انتظارات را بالاتر برده در فصل آینده نیز عملکرد موفقی داشته باشیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.