ایلام- فرماندار ایلام گفت: ۳۰۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی ‌شده است.

۳۰۶ شعبه اخذ رأی در ایلام مستقر می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایلام، معروف بسطامی اظهار داشت: درمجموع ۱۵۷ شعبه ثابت و سیار (۱۰۲ شعبه شهری و ۵۵ روستایی) برای انتخابات ریاست جمهوری و ۱۴۹ شعبه ثابت و سیار (۱۰۲ شهری و ۴۷ روستایی) برای انتخابات شوراهای شهر و روستا برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: شاخص مسئولان اجرایی شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اخلاق‌مداری، رعایت قانون و حضور حداکثری مردم است.

فرماندار شهرستان ایلام بیان داشت: یکی از مهم ترین مواردی که در برگزاری انتخابات باید رعایت شود، بی‌طرفی و عدم جانب‌ داری از فرد یا افرادی از نامزدها از سوی متولیان و مجریان است.

معروف بسطامی یادآور شد: ۳۰۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی ‌شده است.  

وی خاطرنشان ساخت: آنچه برای ما در درجه اول اهمیت دارد، صداقت، امانت داری و بی طرفی عوامل برگزارکننده انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و قانونمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.