دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بیش از ۳۰۴ شعبه اخذ رای در خارج از کشور خواهیم داشت، گفت: برای رای دهندگان خارج از کشور گذرنامه کافی است.

 برای رای دهندگان خارج از کشور گذرنامه کافی است

 به گزارش «قدس آنلاین»،  علی پور علی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور، گفت: براساس تصمیم وزیر کشور در کلیه شعب اخذ رای بازرس وجود دارد، ۲ الی ۳ نفر نیز محافظ سر صندوق رای هستند و شورای نگهبان یا هیات‌های نظارت نیز می‌توانند نفراتی را در شعب اخذ رای بگذارند که میانگین این تعداد همیشه ۳ الی ۴ نفر بوده است.

وی افزود: نامزدها هم می توانند در شعب اخذ رای نماینده داشته باشند آنها نمایندگان خود را به ما معرفی کرده اند و ما هم کارت آنها را برای حضور در شعب آماده می کنیم.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: نماینده نامزدها می توانند در روز انتخابات در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و حتی ستاد انتخابات کشورحضور پیدا کنند و از فرآیند انتخابات مطلع باشند و مباحثی که دارند به ما بگویند تا ما آنها را دنبال کنیم.

پور مطلق گفت: بیش از  ۱۳۰ هزار صندوق در این انتخابات خواهد بود و انتخابات شوراها در ۱۴۱ شهر به‌صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. البته در برخی اماکن اخذ رای‌های الکترونیکی به‌صورت تست در حال انجام است تا در روز جمعه مشکلی پیش نیایید.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۴ شعبه اخذ رای در خارج از کشور خواهیم داشت، گفت:  برای رای دهندگان خارج از کشور گذرنامه کافی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.