یزد- با نزدیک شدن به روزهای پایانی برای برگزاری انتخابات، خیابانهای شهر چهره خاصی به خود گرفته است.

یزد در آستانه انتخابات حال و هوای خاصی دارد

زهرا افضلیان: سراسرایران در این روزها آکنده از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است و در یزد با شروع تبلیغات نامزدهای شورا از ۲۱ اردیبهشت چهره شهر رنگ خاصی به خود گرفت.

تبلیغات ریاست جمهوری با نظم و نظارت خاصی برگزار می شود ولی تبلیغات شوراها با بنرها و پوسترهای فراوان در تمامی شهر با شلوغی زیادی همراه است.

کاندیداهای شورا هر جا که توانستند تبلیغات خود را در هر مکانی قرار دارند و چهره شهر را شلوغ و رنگارنگ کرده اند.

نامزدهای شورا شعارهای خاصی را در بنرها تبلیغ می کنند و همه از آبادانی شهر دم می زنند اما تا چه حد به این شعار پای بند باشند  در آینده ای نزدیک معلوم می شود.

برخی نامزدها و هواداران آنها تخلفاتی را در زمینه نصب بنر انجام داده اند، آنها پوستر و بنر با ابعاد بزرگتر از حد مجاز در برخی از نقاط شهر به تعداد زیاد نصب کرده اند.
بر اساس مقررات انتخابات بنرها ی تبلیغاتی بزرگ باید تنها در محل ستادهای داوطلبان انتخابات نصب شود اما در بسیاری از نقاط شهر و خارج از محل ستاد برخی از داوطلبان بنر ها رابه صورت گسترده نصب کرده اند.

در این بین از قبل از آغاز رسمی تبلیغات شوراها فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان یزد نیز مملو از تبلیغات نامزدها شد و هر داوطلب انتخابات  و یا دوستانش با راه اندازی گروه و کانال های تبلیغاتی، سعی در عضوگیری و ارائه برنامه ها بودند.

 متاسفانه برخی از کاندیداهای خانم با نصب بنرهای بزرگ و تصاویر و ژست های خاص در جذب رای از یک دیگر پیشی گرفته اند که این کار انتقادات بسیاری را در پی داشت.

حال و روز این روزهای شهر یزد با هجوم پوسترها ی تبلیغاتی بسیار شلوغ  است  وهر کاندیدا با هر روش ممکن سعی در جمع کردن آراء بیشتر برای خود می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.