کرمان- جانشین بنیاد برکت از سرمایه گذاری این بنیاد در شهرستان راور استان کرمان در حوزه فعالیت های عمرانی و ورزشی خبر داد.

بنیاد برکت در راور ۱۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است

به گزارش قدس آنلاین، جعفری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور اظهار کرد: طی انعقاد تفاهم نامه و قول داده شده برای سرمایه گذاری بنیاد برکت در شهرستان راور، باید از زمان به طور دقیق و مناسب و برنامه ریزی های متعدد در این راستا استفاده کرد تا در کار وقفه ای ایجاد نشود .

وی افزود: برای شروع اولیه کار بنیاد برکت در شهرستان تعداد ۱۴ مورد از فعالیت های عمرانی شامل آبرسانی و تامین آب روستاهای فاقد آب شرب، تامین مسکن مددجویان نهادهای حمایتی، احداث مدرسه، ساخت مسجد در روستاها، کمک به حوزه علمیه، کمک به ساختمان دارالقرآن، کمک هزینه احداث ۱۷ باب خانه عالم، کمک به ساخت زورخانه ورزشی و احداث سالن های ورزشی در دو بخش مرکزی و کوهساران و ... با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

جعفری تصریح کرد: اولویت اصلی ما اقتصاد و اشتغالزایی است و یک شرکت به عنوان مشاور در زمینه های مختلف انتخاب شده تا مطالعه طرح ها و همچنین آماده سازی فضا و مقدمات کار برای سرمایه گذاری ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.