رشت- محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر دوشنبه در جمع هوادارانش در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت : امروز چالش اصلی ما ناکارآمدی و ضعف مدیریت در کشور است که ما را به این روز رسانده است و نجات کشور در حذف ۴ درصدی‌هاست.

نجات کشور در حذف ۴ درصدی‌ها/ قاچاق کالا کمر تولید را شکسته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،مردم گیلان در استقبال از قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شعار حی علی خیرالعمل خوش آمدی مرد عمل، قرارمون یادت نره ۴ درصدی باید بره، تا آخر هفته روحانی رفته، قالیباف قالیباف حمایتت می‌کنیم، به استقبال این نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رفتند، حمایت خود از وی را اعلام کردند.

محمدباقر قالیباف با سلام و درود به مردم غیور این استان گفت: مردم گیلان در دوران مختلف تاریخ درخشیدند و توانستند برای ایران مجاهدت کنند و نهضت بزرگ جنگل در مقابل استعمار و استکبار را مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امروز برای دفاع از مظلومان شهدای حرم افتخارآفرین بودند، افزود: ایران در حوزه منابع انسانی مایه افتخار و در حوزه منابع انسانی و استعداد و هوشی بی‌نظیر است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در حوزه منابع مادی ارقام نشان می‌دهد پنج درصد منابع جهان را در کشور داریم، گفت: ایران رتبه نخست گاز و نفت دنیا دارد و در حوزه پیشرفت علمی در بسیاری از زمینه‌ها که می‌تواند تحول ایجاد کند در لبه دانش جهانی هستیم.

وی آثار وجود پیشرفت‌های مادی و علمی ایران را در زندگی مردم کشور قابل لمس ندانست و تصریح کرد: مردم فقیرانه در کشور زندگی می‌کنند و هر روز درآمد مردم کاهش می‌یابد و رکود و گرانی تمام حوزه‌های کشور را دچار مشکل اساسی کرده  است.

 قالیباف اضافه کرد: در شرایط بحران اقتصادی در تمام کشورها به کمک مردم می‌آیند اما دولت امروز نتوانسته مشکلات جامعه را بر طرف کند حتی چشم‌اندازی برای برطرف کردن مشکل مشاهده نمی‌شود اما به دلیل اینکه حرفی ندارند می‌گویند مربوط به دولت گذشته است.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان برای تحول اقتصادی ۱۰۰ روزه وعده دروغ دادند، خاطرنشان کرد: می‌گویند اجازه نمی‌دهند کار کنیم در حالی که تجار صفتی و اشرافی‌گری در مجموعه دولت مانع کار شماست.

قالیباف خاطرنشان کرد: برای برطرف مشکلات با تکیه به نیروهای جوان «می‌توانیم»،  زیرا منابع آن را داریم و جوانان از عهده آن بر می‌آیند و در چهار سال آینده می‌توانیم با تمام ظرفیت پنج میلیون شغل را برای جوانان ایجاد کنیم.

وی با تصریح بر اینکه باید منابع اقتصادی و بانکی را از دست چهار درصدی‌ها خارج کنیم تا یک وزیر نتواند از کارت بازرگانی یک کارگر ساده استفاده کند، گفت: قاچاق کالا کمر تولید را شکسته است و کارگران را بیکار کرده و با حذف چهار درصدی‌ها باید کشور را نجات دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید گیلان زرخیز را از رکود و بیکاری نجات دهیم، متذکر شد: آرزوی موفقیت برای تمام مردم را دارم و ورود تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر را تبریک می‌گویم و امیدوارم شادی ماندگار ما برطرف کردن مشکل بیکاری جوانان ما باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.