مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، ضمن حضور در بیمارستان امام علی(ع) شهرستان بجنورد، از مصدومان زلزله عیادت کرد و سپس عازم مناطق زلزله زده در روستاهای اطراف این شهرستان شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مناطق زلزله زده خراسان شمالی حضور یافت

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری همراه با معاونان و جمعی از خدمه بارگاه منور رضوی در میان مردم حادثه دیده روستاهای قصرقجر، لنگر، بوربور و پسرکانلو حضور یافتند و علاوه بر دلجویی از زلزله زدگان به بررسی روند خدمت رسانی پرداختند .

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به حجم بالای خسارت دیدگان و لزوم رفع فوری نیازهای آنان، اظهار داشت: پس از وقوع زلزله با دستور تولیت آستان قدس رضوی برای رسیدگی فوری به وضعیت مردم عزیز این مناطق برنامه ریزی‌های لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: در شب نخست پس از حادثه  ۲ هزار وعده غذای گرم که توسط آستان قدس رضوی تدارک دیده شده بود بین مردم روستاهای زلزله زده توزیع شد و این روند تا ۲ روز آینده ادامه خواهد  داشت.

بختیاری با بیان اینکه بسته‌های حاوی مواد غذایی نیز برای توزیع بین خانواده‌های روستاهای مذکور آماده سازی شده، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در منشور ٧ گانه آستان قدس رضوی، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان از اولویت‌های اصلی مجموعه ماست.

وی افزود: امیدواریم  با پیگیری‌های صورت گرفته هرچه سریعتر امکانات بهداشتی و زیرساخت‌های ارتباطی روستاها تأمین و فراهم شود و مردم این روستاهای محروم بتوانند به زندگی عادی برگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.