رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: طبق آخرین ارزیابی‌ها میل به مشارکت بیش از ۵۷ درصدی احساس می‌شود که انشاءالله با حضور گسترده مردم افزایش یابد.

 میل به مشارکت ۵۷ درصدی احساس می‌شود/ میزان شکایت‌ها یک سوم دوره گذشته است

 به گزارش «قدس آنلاین»،  علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور صبح امروز در همایش بازرسان و نمایندگان فرمانداران استان تهران، با بیان اینکه تعداد ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: طبق آخرین ارزیابی‌ها میل به مشارکت ۵۷ درصدی احساس می‌شود که انشاءلله با حضور گسترده مردم افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای قانون، افزود: باید مُر قانون را اجرا کنیم، میزان شکایت‌ها از مجموعه‌ها و افراد تقریبا یک سوم دوره گذشته است، البته از تخلفات هیچ کسی نخواهیم گذشت و همه موظف هستند جلوی تخلفات را بگیرند.

احمدی بیان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت تامین امنیت انتخابات و شعب اخذ رای را بر عهده دارد و در جایی هم لازم باشد با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح از نیروهای دیگر برای تأمین امنیت استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ارتش و سپاه و بسیج و وزارت اطلاعات افتخار ما و متعلق به ماست، افزود: نیروی انتظامی اگر در جایی نیرو کم داشت و خواست از جاهای دیگر برای برقراری امنیت نیرو تأمین کند، شبهه‌ای وارد نکنیم، زیرا ما واقعا به همه آنها اعتماد و اطمینان داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.