نویسنده سریال «شکرآباد ۳» گفت: در کنار قصه اصلی «شکرآباد»، قصه‌پردازی و خرده قصه هم داریم و داستان‌ها به شکل اپیزودیک با مضامینی چون اقتصاد مقاومتی طراحی شده‌اند.

اقتصاد مقاومتی سوژه یک سریال شد/ پیش تولید «شکرآباد ۳» در تابستان

 به گزارش «قدس آنلاین»،   «حسن وارسته» نویسنده سریال «شکرآباد ۳»  گفت: در حال حاضر مشغول نگارش سری سوم سریال «شکرآباد» برای شبکه نسیم هستیم و به احتمال فراوان قرار است تا اوایل تابستان پیش تولید را شروع کنیم.  

وی درباره تغییر قالب این سریال به کمدی موقعیت گفت: تلاش شبکه نسیم بر این بوده تا فضای شکرآباد از فضای قبلی فاصله گرفته و فیلم‌نامه‌ها فنی و تکنیکی‌تر شوند، همچنین از کمدی موقعیت نیز استفاده شود و گونه‌های جدیدی از کمدی را شاهد باشیم.

وارسته ادامه داد: در کنار قصه اصلی «شکرآباد»، قصه‌پردازی و خرده قصه هم داریم و داستان به شکل اپیزودیک با مضامینی چون اقتصاد مقاومتی طراحی شده‌اند.

وارسته با اشاره به تغییر در لیست بازیگران فصل‌های قبلی این سریال افزود: احتمال دارد تغییراتی در چینش بازیگران صورت گیرد و شاید تعدادی چهره‌های نام آشنا به این مجموعه تلویزیونی اضاه شوند.  

وی درباره لوکیشن‌های این اثر نیز گفت: به دلیل فضای موجود در قصه شهرک سینمایی غزالی، و بیابان‌های اطراف قم و کویر نمک از لوکیشن‌های اصلی‌مان خواهند بود.  

وارسته ضمن بیان اینکه دوست دارد با گروه تولید «پایتخت ۵» همکاری کند، اما درگیر کارهای دیگری است، بیان داشت: خیلی دوست داشتم من هم در گروه تولید این سریال باشم، اما با اینکه دوستان خوبم بارها تماس گرفتند، اما به دلیل اینکه دو سریال دیگر و یک نمایش کمدی در دست دارم متاسفانه نمی‌توانم آنها را در این سریال همراهی کنم.

به گزارش فارس، «شکر آباد ۳» درباره خانواده‌ای است که در کویر به دست راهزنان گرفتار می‌شوند و از یک شهر گمشده سر در می‌آورند و تا به شهر خود بازگردند اتفاقاتی برایشان می‌افتد. تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را شهاب عباسی به عهده دارد و حسن وارسته سرپرست نویسندگان به همراه حمزه صالحی و امیر شاداب مشغول نگارش این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.