تبریز- میرسلیم در جمع دانشگاهیان تبریز گفت: تقسیم یارانه‌ها در شب انتخابات توهین به مردم است و تنها کار دولت یازدهم تکذیب تعطیل شدن کارخانه‌ها بود.

تقسیم یارانه درشب انتخابات توهین به مردم است/ مشکلات کشور بدست متخصصان تحصیلکرده داخلی حل می شود
به گزارش قدس آنلاین، مصطفی میرسلیم در جمع دانشگاهیان تبریز با بیان اینکه من خیلی رنج بردم وقتی شنیدم که عده‌ای گفتند باید برای مشکل آب خوردنمان هم مسئله تحریم‌ها را حل کنیم؛گفت: یعنی آنقدر خوار و ذلیل شده‌ایم که باید برویم سرتسلیم درمقابل بیگانگان فرود آوریم تا تحریم‌ها را رفع کنند؟ این همه رفتند مذاکره کردند اما هنوز هم تحریم‌ها برطرف نشده است؛ پس در این شرایط باید برویم بمیریم؟ عده ای باید بدانند ملت ایران همواره زنده است. 
 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: من همواره به دولت یازدهم می‌گفتم که چرا باید تن مذاکره‌ای بدهید که خوارکننده شما باشد؟ دولت یازدهم با اقتدار وارد مذاکره نشد زیرا به قدرت داخلی باور نداشت. دولت بجای اینکه با رکود مبارزه کند، مهار تورم را اولویت داد و نتیجه آن هم تعطیلی ده‌ها کارخانه و بیکاری جوانان و کارگران شد.
وی افزود: چرا باید امروز ماشین سازی تبریز با این همه قدمت تعطیل شود؟ چرا دولت مدام این تعطیلی ها را تکذیب می‌کند؟  برخی وزرای دولت نتوانستند به این مسائل مهم رسیدگی کنند زیرا درگیر کار در ۸۰ شرکتی بودند که امروز عضو هیات مدیره آن هستند. دولت یازدهم چرا باید شعور مردم بازی کند؟  چرا شب انتخابات باید یارانه ها را تقسیم کنند؟ آیا اینقدر مردم را حقیر فرض کرده‌اید؟
میرسلیم خاطرنشان کرد: دولتمردان می‌گویند چرا برخی از آستان قدس رضوی برای انتخابات خرج می‌کنند اما کسی نیست به آنها بگوید چرا شما شب انتخابات افتتاح های نمایشی و انتخاباتی برگزار می‌کنید و بیت المال را ابزار تبلیغات کرده اید؟
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه شهدایی که ما برای دفاع از حرم می‌دهیم در راستای ایجاد امنیت جهانی است، گفت: مذاکره کنندگان ما اگر حرفی را با قدرت زدند بدلیل پشتوانه موشکی ما بود. چرا وزارت دفاع و دولت از حرف من در خصوص آزمایش موشکی ناراحت شدند و تکذیب کردند؟ امروز تمام دستگاههای دولت یازدهم درحال تکذیب سخنان نامزدها هستند.
وی تصریح کرد: اینکه امروز شرایط دریاچه ارومیه بهبود یافته بدلیل بارش باران بوده است و الا دولت کاری انجام نداده است. اگر باران نداشته باشیم بحران همچنان باقی است.  من سعی می‌کنم که میانگین سن کابینه دولت را به زیر ۵۰ سال برسانم. البته با مدیریت اتوبوسی مخالفم. مدیران دولت باید باتجربه بوده و از دانش کافی در حوزه تخصصی شان برخوردار باشند.
میرسلیم گفت: تمامی مشکلات کشور بدست متخصصان تحصیلکرده داخلی قابل حل است و دیگر نیازی نیست تا دریوزگی بیگانگان را بکنیم.
وی افزود: روزی که ما موفق شدیم موتور ملی پایه گاز سوز را رونمایی کنیم،‌ این موتور جزو ۵ موتور رتبه دار دنیا بود. این دستاورد بر مبنای درونزایی و برون گرایی بود. من به این اعتقاد ندارم که درهای کشور را ببندیم بلکه معتقدم باید در حوزه سیاسی،‌اقتصادی و فناوری با دنیا تعامل کنیم اما این تعامل باید برمبنای اقتدار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.