رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: امروزه مهمترین مسئله کشور انتخابات است و انتخابات در جمهوری اسلامی نماد همبستگی مردم، آزادی و اعتماد، اقتدار و امنیت ملی است.

حضور در پای صندوق های رای وظیفه ملی و دینی

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه عالی مسئولان قضایی به بحث انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و افزود: مسئله انتخابات برای جمهوری اسلامی ایران و برای همه مردم یک مسئله سرنوشت سازی است و نخستین مسئله ای که باید در بحث انتخابات به آن توجه کرد حضور در پای صندوق های رأی است چون انتخابات در واقع اقتدار ملی و امنیت ملی را ارتقاء می بخشد و توان جمهوری اسلامی را در مقابل دشمنان افزایش می دهد و توطئه های آنها را خنثی می کند.
وی گفت: ما همه مسئولیم و وظیفه داریم به عنوان وظیفه ملی و دینی ان شاءالله پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم.
رئیس قوه قضائیه افزود: کسانی که واجد شرایط سنی هستند و صلاحیت دادن رأی دارند با حضور خود در پای صندوق های رأی به این ارتقاء امنیت ملی و ارتقاء اقتدار ملی و همبستگی کمک کند که خود این یک سرمایه بزرگ اجتماعی است.
آیت الله آملی لاریجانی گفت: ما مطمئن هستیم که مردم شریف و عزیز ما برحسب بصیرتی که دارند شرکت خواهند کرد و حماسه خواهند آفرید.
وی افزود: از مردم فهیم و بصیر کشور می خواهم این اقتدار و امنیت را استمرار و ارتقاء ببخشند و با حضور پرشور خود در روز جمعه ان شاءالله در پای صندوق های رأی دشمن را به طور کل مأیوس کنند.
آیت الله آملی لاریجانی گفت: ما مطمئن هستیم بصیرت و فهم مردم ما و آن روشنایی دیدشان به این مسئله کمک می کند و می توانند این فهم را به عنوان یک عمل عبادی و یک عملی که در راستای ارزش های دینی - الهی و ملی جمهوری اسلامی ایران است منجز کنند و در انتخابات گذشته هم چنین بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.