بیرجند-قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی کشور خراسان جنوبی رتبه دوم حوزه گردشگری کشور را به خود اختصاص داد.

خراسان جنوبی رتبه دوم حوزه گردشگری کشور را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد فرهادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان خراسان جنوبی بر اساس گزارش عملکردی که از سوی سازمان میراث فرهنگی کشور تدوین شده در بخش های مختلفی همچون نوروزگاه ها، بازارچه های صنایع دستی، خدمات سفر و تشکل های مردم نهاد در سال جاری موفق به کسب رتبه دوم شده است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفراستان خراسان جنوبی به پتانسیل های استان در زمینه گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای استان در زمینه گردشگری و افزایش حضور گردشگران در استان، نشان دهنده اهمیت دولت به این موضوع و توجه به زیرساخت های گردشگری در استان است.

وی به افزایش گردشگری در ابعاد کمی و کیفی اشاره کرد و افزود: تاکنون اقدامات مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان به انجام رسیده اما هنوز باید اقدامات جدی تری در این زمینه صورت گیرد.

استان خراسان جنوبی بعد از استان خراسان رضوی بر اساس تدوین گزارش عملکردهای تخصصی در حوزه گردشری رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.