ستاد «رویش‌های انقلاب اسلامی» از جمله ستادهای حامی قالیباف در بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اعلام کرد.

ستاد مردمی «رویش های انقلاب» قالیباف از رئیسی حمایت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،  ستاد رویش‌های انقلاب اسلامی از ستادهای حامی محمدباقر قالیباف بعد از اعلام کناره‌گیری وی به نفع حجت‌الاسلام رئیسی در بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری جناب آقای حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اعلام کردند.

متن بیانیه ستاد رویش‌های انقلاب به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم شریف ایران و جوانان برومند انقلاب اسلامی

از ابتدای انقلاب و در برهه‌های مختلف همواره جوانان نقشی تعیین کننده در سرنوشت ایران عزیز داشته‌اند و به عنوان قشری حداکثری دارای ظرفیتهای بالقوه و اثرگذار در جریانهای تاریخی کشور بوده‌اند.

ستاد رویش‌های مردمی انقلاب اسلامی نیز به تبعیت از این امر مهم و با توجه به اولویت‌های کشور و شرایط موجود و مبارزه با رانت خواران و مفسدین اقتصادی و حمایت از مستضعفین بر این امر واقف است که تنها راه حل برون رفت از مشکلات امروز، داشتن برنامه‌ای دقیق و جامع با مدیرانی کارآمد و توانمند است، لذا با توجه به امکانات، توانمندی ها و نیروی انسانی جوان و متخصص،  با حمایت از دکتر محمد باقر قالیباف وارد عرصه فعالیتهای انتخاباتی شد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نکرد.

اکنون که بنابر مصالح و منافع جبهه ارزشمند انقلاب، شاهد حرکت جهادی، عالمانه و همراه با تدبیر جناب آقای دکتر قالیباف، مبنی بر کناره‌گیری از فعالیت‌های انتخاباتی به عنوان کاندیدا و در عین حال حمایت قاطع از کاندیداتوری جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم رئیسی هستیم، این ستاد نیز با تمام توان، قوا و امکانات حمایت خود را از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام می‌دارد  و در مسیر تحقق دولت حامی مستضعفین و محرومین جامعه و اصلاح وضعیت کنونی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

به امید آنکه این تلاش‌ها مورد عنایت و قبول خداوند باری تعالی قرار گرفته و موجبات رضایت روح پر فتوح امام و شهدای گرانقدر را در پی داشته باشد.

والسلام علی من اتبع الهدی

ستاد رویش‌های انقلاب اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.