کایپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به حضورش در تراکتورسازی واکنش نشان داد.

جواد نکونام در مورد سرمربیگری تیم تراکتورسازی تبریز چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، جواد نکونام در مورد حضورش در تیم تراکتورسازی و قبول مسئولیت این تیم گفت: برای هر شخصی انتخاب اولین تیمی که قرار است به عنوان سرمربی در آن مشغول به کار شود از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. به خصوص برای بنده که بعد از یک دوره همکاری پر از تجربه با کارلوس کی‌روش در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و فعالیتی نزدیک به یک دهه در لالیگای اسپانیا و حضور در سطح اول فوتبال جهان، اینک باید دست به انتخابی مهم و پر از مسئولیت بزنم.

وی ادامه داد: شهر تبریز برای من آشنا است. پیش از این قرار بود من در این شهر به عنوان بازیکن پیراهن این تیم بزرگ را بر تن کنم. این دوره مربوط به زمان حضور آقایان مجید جلالی و تونی اولیویرا بود که به دلیل حضورم در اروپا و موقعیتی که در آن سال‌ها به عنوان بازیکن داشتم میسر نشد و این افتخار نصیبم نشد که بتوانم بازی در یک تیم پرشور و حال و در حضور مردمانی که عشق و علاقه خود را به پای تیمی گذاشته‌اند که تشنه موفقیت است را تجربه کنم و حالا بعد از گذر این سال‌ها با پیشنهادی روبه‌رو هستم که مطمئنم اگر به هر یک از هم‌صنفان من و دوستان عزیزم در این عرصه پیشنهاد شود نمی‌توانند به راحتی از آن بگذرند و نسبت به آن بی‌تفاوت باشند چه بسا که انتخاب تیم تراکتورسازی مسئولیت‌های زیادی را بر شانه هر کسی که به عنوان سرمربی و حتی بازیکن قدم بر این تیم می‌گذارد قرار می‌دهد.

نکونام در ادامه افزود: من از سال‌های دور به تیم تراکتورسازی علاقه‌مند بودم و هر بار که همراه تیم ملی و به مناسبت‌های مختلف در شهر تبریز حضور پیدا می‌کردم به شور و حال هواداران و تیم تراکتورسازی غبطه می خوردم که اکنون نمی‌توانم این شور و هیجان بی‌نظیر را وصف کنم. اکنون اگر فرصتی دست دهد تا در قالب سرمربی‌گری قدم به تیمی بگذارم که عطش موفقیت در آن برابر با عطش و انگیزه وصف‌نشدنی خودم در عرصه مربی‌گری است بی‌شک می‌توانم از تجاربی که سال‌ها در لالیگا و در کنار بزرگان فوتبال در اروپا کسب کردم و همچنین کار با بزرگانی چون کارلوس کی‌روش، برانکو و مربیان ایرانی که سال‌ها به عنوان بازیکن افتخار حضور در کنار آنها را داشتم نهایت بهره را ببرم هر چند که راه دراز است و پر پیچ و خم.

وی ادامه داد: به خوبی این را می‌دانم که محبوبیت تراکتورسازی تنها محدود به شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی نمی‌شود و این تیم دوست داشتنی مرزها را درنوردیده و در تمام ایران و حتی خارج از کشور هم بسیار زیادی از مردم به این تیم شور و شعف نشان می‌دهد. پس حضور و کار کردن در چنین تیمی نیازمند یک برنامه بلندمدت است و من به خوبی می‌دانم که با کار اصولی، برنامه‌ریزی دقیق و واقعیت‌پذیری شرایط موجود می‌توان به آنچه که خواسته میلیون‌ها هوادار این باشگاه است رسید. بر کسی پوشیده نیست که ناملایمتی‌ها سد راه تراکتورسازان شده اما اگر مذاکرات هم با باشگاه تراکتورسازی منجر به توافق شود هدف اولم این است که با آرامش و اتکا به کمک مردم برای رساندن تراکتورسازی به ساحل امن و آرامش تلاش کنم و در این راه نیازمند همیاری، همکاری و همدلی هواداران هستم.

نکونام در پایان گفت که شعار من در صورت انتصاب در تراکتور این خواهد بود: " امروز و فردای تراکتور را با هم می سازیم". این شعار با فوتبال پاک، مدرن و شاداب به نتیجه خواهد رسید. برنامه من قطعا این است که با فوتبال تهاجمی و زیبا، شور و شوق فراوان برای تیم ایجاد کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.