اصفهان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر همین نقدینگی که در کشور و در این دولت ایجاد شد، بخشی از آن را در جهت تولید استفاده می‌کردند و اگر کارگاه‌ها تعطیل نمی‌شد امروز جوانان از کار بیکار نمی‌شدند، مردم تحمل شنیدن اخبار فساد را هر روز در روزنامه ندارند.

مردم تحمل شنیدن اخبار فساد را ندارند/ کشور ما نیازمند دولت انقلابی است تا چک برجام را نقد کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دوشنبه شب با حضور در اجتماع مردم اصفهان که در میدان امام خمینی(ره) ‌ این شهر اجتماع کرده بودند، به ایراد سخنرانی پرداخت و افزود: افتخارات بسیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور مردان و زنان با بصیرت در صحنه  است و آنچه سایه جنگ و تهدید را از ملت ایران کم کرده، همین حضور با بصیرت مردم است.

وی تاکید کرد: ما بارها اعلام کردیم، نه بازگشت به گذشته، نه تحمل وضع موجود بلکه تغییر وضع موجود زیرا کشور ما نیازمند دولت انقلابی است تا چک برجام را نقد کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تشکر از محمدباقر قالیباف که برای حمایت از اصولگرایان از میدان انتخابات کناره گیری کرد، گفت: من از برادر عزیز و مجاهدم- دکتر محمدباقر قالیباف که با زمان‌شناسی عمل کردند، تشکر می کنم و بی شک از توان مدیریتی و تجربیاتی ایشان و تیم همراشان در دولت آینده استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور افزود: معتقد هستیم که ‌در دولت کار و کرامت همه آحاد و مدیران باید اهل کار باشند، ما با جوان، پیر، بازنشسته، ورزشکار و همه با کرامت برخورد می‌کنیم.

رئیسی وعده داد که به عنوان یک طلبه، در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، در تمام استان‌های کشور علاوه بر استاندار به عنوان مدیر عالی اجرایی یک دفتر به عنوان نظارت و بازرسی زیر نظر رئیس جمهور برای نظارت روی تمام مدیران اقدام می‌کند.

وی با اشاره به افزایش بیکاری در جامعه اظهارکرد: آیا این درست است که جوانان ایرانی بیکار باشد و جلوی خانواده خود خجالت بکشند، شما می‌گویید مگر امکان دارد این همه شغل ایجاد شود در حالی که ‌امروز ۱۸ میلیارد دلار کالا قاچاق می‌شود که اگر ۱۰ میلیارد از قاچاق کم شود یک میلیون شغل ایجاد می‌شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: سؤال ما این است که اگر شما نمی‌خواهید در هر سال میلیونی شغل و مسکن ایجاد شود، چگونه خود را در معرض رأی مردم گذاشتید و مردم را با امید به آینده دعوت می‌کنید؟

وی با تأکید بر اینکه ما از کارآفرینی در کشور حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: اما تسهیلات باید عادلانه باشد؛ این عادلانه نیست که برخی تسهیلات کلان بگیرند اما ۱۱ میلیون جوان آماده اشتغال در نوبت بمانند، اگر تنها ۲ نفر از این بدهکاران بدهی را بدهند می‌توان مشکل تمام این ۵۰۰ هزار نفر را حل کرد.

 وی خاطرنشان کرد: دولت کار وکرامت می‌تواند چهره غم را از جامعه بزداید و بیکاری را در جامعه برطرف کند.

خجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: بارها گفته‌ام رقیب دولت نیستم، من رقیب فساد اداری و ناکارآمدی هستم؛ رقیب دولت، چهار سال عملکردش است.

وی با بیان اینکه ‌معتقدیم از همه ظرفیت‌ها باید استفاده ‌و خط‌کش‌ها برداشته شود، گفت: نماد ملی دولت من‌ کارت شناسایی است و همه مردم با همه سلایق می‌توانند برای کار و کرامت در کشور تلاش کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در ساختن کشور نگاه به دستان توانای جوانان برومند مردم کلید حل همه مشکلات کشور است، ادامه داد: هیچ بیگانه‌ای برای گره‌گشایی از ملت ما و هیچ بیگانه‌ای برای باز کردن قفل‌ها نمی‌شناسیم که بتواند مشکلات را حل کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) به جوانان اعتماد داشته و دارند، اما معطل گذاشتن کشور برای اینکه بیگانه گره از مشکل بگشاید امر ناصوابی است.

وی گفت: امروز مردم از جناح‌بازی و حزب‌بازی خسته شده‌اند و مشکل با این چیزها حل نمی‌شود؛ دولت باید گزارش بدهد برای رفع فساد این کار را کرده‌ام؛ البته اعلام بدون اقدام هم برای مردم اطمینان آفرین نیست.

 ‌حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه در جذب نیرو در ادارات مشکل داریم اما دولت کار و کرامت به دنبال سامان دادن به وضعیت اداری کشور است، گفت:‌ معتقدیم جذب نیروی انسانی و نظام پرداخت عادلانه سود از اهمیت بسیاری برخوردار است و هرگز اجازه نمی‌دهیم دولت به نام شرکت، حیات خلوت داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.