۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: 529859

کریستیانو رونالدو با دبل برابر سویا موفق شد به بهترین گلزن تاریخ ۵ لیگ برتر معتبر اروپایی تبدیل شود.​​​​​​​

رکوردی که رونالدو در ۵ لیگ معتبر اروپایی ثبت کرد

به گزارش قدس آنلاین، رونالدو دیشب موفق شد در جریان دیدار مقابل سویا دو بار دروازه ریکو را باز کرده و با زدن مجموعا ۳۶۶ گل، در کنار جیمی گریوز ستاره سابق فوبال انگلیس و تیم هایی چون چلسی و تاتنهام، مشترکا به عنوان بهترین گلزن ۵ لیگ معتبر اروپا دست یابد. رونالدو با گلزنی در دیدار دیشب موفق شد از رکورد ۳۶۵ گل گرد مولر، گلزن افسانه ای و بزرگ باشگاه بایرن گذشته و قاعدتا به زودی رتبه اول را به تنهایی از آن خود خواهد کرد.

رونالدو ۸۴ بار با لباس شیاطین سرخ در لیگ جزیره و ۲۸۲ بار نیز طی ۲۶۳ بازی برای رئال مادرید در لالیگا موفق به گلزنی شده است. رونالدو همچنین دیشب موفق شد چهارصدمین گل خود را برای رئال مادرید به ثمر برساند.

رونالدو ۲۸۲ گل در لالیگا، ۸۸ گل در لیگ قهرمانان، ۲۲ گل در جام حذفی، ۳ گل در سوپرکاپ اسپانیا، ۲ گل در سوپرکاپ اروپا و ۴ گل در جام باشگاه های جهان زده و با ثبت این رکورد، فاصله خود را با رائول ۳۲۳ گله افزایش داد و حالا با اختلاف فراوانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز در ۳۸۱ بازی موفق به زدن ۳۴۷ گل شده و رتبه چهارم این جدول را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.