بجنورد- سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: حضور مردم همراه با وحدت و همدلی در انتخابات می تواند بهترین تجلی انقلاب اسلامی باشد.

حضور مردم همراه با وحدت در انتخابات بهترین تجلی انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، مهرداد ابراهیمی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تثبیت اقتدار و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: نمایش احساسات و حضور مردم در انتخابات پیش رو موجب می شود تا مسولین با پشتوانه محکمتری در عرصه های مختلف داخلی و  بین المللی تصمیمات خوب و مهمی را اتخاذ کنند.

وی بیان کرد: میزان مشارکت مردم خراسان شمالی در دوره های گذشته انتخابات بسیار بالا بوده و امیدواریم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه نیز شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

ابراهیمی تاکید کرد: نقش سازمان صدا و سیما برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بسیار موثر است و خوشبختانه همراهی و همکاری این سازمان در استان برای ایجاد فضای انتخاباتی و تهییج افکار عمومی بسیار خوب بوده است.

وی تصریح کرد: تمامی تمهیدات و امکانات لازم جهت برگزاری انتخابات سالم و قانونمند از سوی مسولین ذی ربط در استان فراهم شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تعداد شعب اخذ رای شهری و روستایی پیش بینی شده برای دو انتخابات پیش رو  به ترتیب ۳۸۲ و ۷۰۶ شعبه است.

مهرداد ابراهیمی افزود: حدود ۶۴۷ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دهی در انتخابات هستند و از این تعداد ۲۰ هزار نفر رای اولی هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان فراهم شده است، گفت: برگزاری انتخابات در سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان به صورت الکترونیکی خواهد بود و انتخابات در ۲۹۲ شعب اخذ رای استان به صورت الکترونیکی است.

وی ادامه داد: افزایش سرعت و دقت شمارش آراء از مزیت های انتخابات الکترونیکی است و به سهولت در اختیار مردم است.

ابراهیمی در ادامه تعداد آمار قطعی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهری و روستایی استان را ۵۴۸۸ نفر عنوان کرد و افزود: اولویت نامزدهای انتخاباتی باید تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.