پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که اگر او تا به حال در بایرن یا بارسا بود و نتایج این فصل سیتی را کسب کرده بود، تا به حال اخراج شده بود.

 اعتراف جالب پپ گواردیولا: در بارسا و بایرن با این نتایج اخراج می‌شدم

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی اسپانیایی اولین فصل مربی گری اش را پشت سر گذراند که جامی در آن کسب نکرده است. سیتی به سرمربی 46 ساله فرصت داده تا به خوبی ایده هایش را به تیم منتقل کرده و شرایط را آنطور که می‌خواهد پیش ببرد.

او در این رابطه گفت: من اینجا آمدم که امسال هم قهرمانی کسب کنیم ولی یاینطور نشد. من تلاش کردم به کمک باشگاه، بازیکنان، روسا و ... به این هدف برسیم ولی نشد. با این حال پس از نتایجی که خوب نبود، اگر بنا براین بود که با نتایج قضاوت شویم، من تا به حال اخراج شده بودم و شما نام یک مربی جدید را می‌شنیدید. به خاطر اینکه من پپ هستم یا دستاوردهایی که داشته ام اینجا نیستم. می‌دانم مشکل چیست. در طول تابستان نخواهم گفت :«اوه اگر امسال هم جام نبرم چه خواهد شد.

وی افزود: فشار یعنی وقتی که من روز اول در بارسا شروع به کار کردم و هیچ چیزی برای دفاع از خود نداشتم. اگر در یک باشگاه باشید و در 6 ماه نتایج خوبی کسب نکنید اخراج می‌شوید، بارسا یا بایرن مونیخ فرقی ندارد، در چنین باشگاه هایی باید پیروزی کسب کنید. اگر اینطور نشود، فرصت دومی در اختیار شما نیست. اینجا به من فرصت دوم داده شده و سعی می‌کنم از آن استفاده کنم. اگر این شرایط در یک باشگاه بزرگ بود من اخراج شده بودم. مطمئنم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.