شهرکرد- وزیر دولت نهم با اشاره به اینکه با انتخاب صحیح امید واقعی را در کشور ترویج دهیم نه بی‌تدبیری و ناامیدی را افزود: هر زمانی که لیبرال‌ها سر کار بودند تهدید شدیم و هر زمانی که بچه‌های انقلابی سر کار بودند در اوج قدرت بودیم.

امید واقعی را  با انتخاب صحیح در کشور ترویج دهیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود میر کاظمی شامگاه دوشنبه در همایش حامیان حجت الاسلام  والمسلمین رئیسی گفت: دسترسی به آبهای آزاد، وجود معادن فراوان، کشاورزی، وجود جوانان انقلابی و تحصیل‌کرده و جاذبه‌های گردشگری از جمله دارایی‌های کشور است.

وی افزود : بر اساس آمار اعلام شده  سال ۳۲ و ۹۴ درصد از جمعیت شهرها و ۲۴ درصد از جمعیت روستاها زیر خط فقر قرار دارند.

میر کاظمی با اشاره به هزینه‌های دولت یازدهم گفت:در طول ۳ سال گذشته هزینه‌های دولت به۶۸۰ هزار میلیارد تومان رسیده است و در سال گذشته هزینه‌های دولت به ۲۰۸ هزار میلیارد تومان در حالی که در سال ۹۱ هزینه‌های دولت ۸۹ هزار میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه با افزایش هزینه‌های جاری دولت نقدینگی نیز افزایش پیدا کرده و فشار آن بر اقشار ضعیف جامعه است،تصریح کرد:هزینه‌های جاری دولت در سال ۹۶، ۲۳۶ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی و به مجلس ارائه شده که در مجلس به ۲۵۲ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد و با ادامه این روند تا پایان دولت دوازدهم، دولت ورشکسته می‌شود.

وزیر نفت دولت نهم با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز کشور گفت: وضعیت اقتصادی کشور واقعاً آشفته است ولی جوری وانمود می‌کنند که انگار گلابی‌های برجام رسیده و می‌خواهند بچینند.

میرکاظمی در ادامه افزود: واردات کالا در دولت یازدهم از کشور چین به ۲ و نیم برابر و واردات خودرو به ۲ برابر افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: به گزارش بانک مرکزی بدهی دولت به بانک‌ها به ۲۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده که بیش از مجموع بدهی دولت‌های گذشته است.

 وی خاطر نشان کرد: تمام بانک‌ها در این دولت ورشکسته شده‌اند و دولت هر کجا که کم آورده دست در صندوق ذخیره ملی برده است.

وی با اشاره به اینکه با انتخاب صحیح امید واقعی را در کشور ترویج دهیم نه بی‌تدبیری و ناامیدی را افزود: هر زمانی که لیبرال‌ها سر کار بودند تهدید شدیم و هر زمانی که بچه‌های انقلابی سر کار بودند در اوج قدرت بودیم.

وزیر نفت دولت نهم در پایان گفت: اعتبارات عمرانی دولت یازدهم کمتر از ۱۰ درصد شده است و اعتباری که به پروژه‌ها اختصاص می‌دهند حتی برای تعدیل پروژه نیز کافی نیست اما هر روز می‌روند و پروژه‌ها را افتتاح و با آنها عکس یادگاری می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.