از نظر اخلاقی آقای رئیسی واقعا بهترین عملکرد را داشتند. در دانشگاه و بین مردم هم وقتی چنین سوالی مطرح می‌شود همه بر این مطلب اعتقاد دارند که ایشان مرزهای اخلاقی را برای به کرسی نشاندن حرف خود زیرپا نگذاشتند. اما در زمینه بحث های کارشناسی از جمله اقتصادی و فرهنگی به عقیده من آقای روحانی مقداری بهتر عمل کرد.

رئیسی اخلاق مدارترین نامزد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  جواد گرامی، استاد دانشگاه آزاد شیراز به تحلیل شرایط انتخابات و عملکرد مناظرات کاندیدها پرداخت.
گرامی در رابطه با تاثیر مناظرات و عملکرد نامزدها در این سه مناظره خاطرنشان کرد:
  «مناظرات چون به صورت زنده برگزار شد مورد توجه قرار گرفت اما آن انتظاری که مردم داشتند برآورده نشد. اکثریت مردم مایل بودند نامزدها به تشریح برنامه ها بپردازند که متاسفانه خیلی کم به این امر توجه شد. نکته دیگری که وجود دارد بهتر بود نامزدها مرزهای اخلاقی را پیرو فرمایشات رهبری زیرپا نمی‌گذاشتند. چون مردم هم به این خاطر از آنها گله مند شدند. اما مجموعا من از بحث هایی در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مطرح شد راضی هستم».
وی در ادامه تصریح کرد:
  «مردم در حال حاضر از آگاهی خوبی در مسائل مختلف برخوردار هستند. هنگامی که در میان مردم عادی یا دانشجویان و اساتید می رویم متوجه بصیرت آنها می‌شویم. به همین دلیل در این انتخابات نیز همه مردم طبق فرمایشات حضرت آقا و فاکتورهایی که ایشان ارائه کردند به نامزد اصلح رای خواهند داد و بار دیگر حضوری پرشوری پای صندوق ها خواهند داشت. لذا امیدوارم هر کسی که رای آورد در جهت حل مشکلات و معضلات مردم در زمینه اقتصاد تمام تلاش خود را به کار گیرد».
گرامی درخصوص موفق ترین و ضعیف ترین عملکرد افراد از میان ۶ نامزد در مناظرات و برنامه های تبلیغاتی، گفت:
  «از نظر اخلاقی آقای رئیسی واقعا بهترین عملکرد را داشتند. در دانشگاه و بین مردم هم وقتی چنین سوالی مطرح می‌شود همه بر این مطلب اعتقاد دارند که ایشان مرزهای اخلاقی را برای به کرسی نشاندن حرف خود زیرپا نگذاشتند. اما در زمینه بحث های کارشناسی از جمله اقتصادی و فرهنگی به عقیده من آقای روحانی مقداری بهتر عمل کرد و آماری که ارائه کردند واقعی تر بود».
وی درباره نیاز بیشتر جامعه به یک نفر از این ۶۶ نفر باتوجه به شرایط کنونی جامعه و میزان اقبال عمومی مردم نسبت به نامزد خاص اذعان داشت:
  «مردم باید خودشان تصمیم بگیرند. در انتخابات کشور ما هر کسی یک نظر و ایده ای دارد و نمی‌توان به رای کسی اعتراض داشت. وقتی چند نفر در کشور کاندید و تایید صلاحیت می‌شوند یعنی مردم حق انتخاب دارند و می‌توانند آزادانه به هرکدام که خواستند رای بدهند. اینکه بخواهیم در حال حاضر اقبال روی کدام کاندید بیشتر است کار درستی نیست. حقیقتا نمی‌توان در این باره پیش بینی کرد. باید منتظر نتیجه انتخابات بمانیم و آنگاه به پاسخ این سوال برسیم».
گرامی در پایان اذعان کرد:
  «چیزی که مهم است حضور حداکثر است و اینکه کسی که انتخاب می‌شود کشور را با توجه به منویات رهبری در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد».

منبع: استادنیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.