اهواز_ جبهه مردمی شهرستان باغملک در پی شهادت شهید عزیزالله بهمنی و شهید علی بخش حسنوند بیانیه ای صادر کرد.

 جبهه مردمی شهرستان باغملک در پی شهادت ۲ مأمور انتظامی اهواز بیانیه صادر کرد

به گزارش قدس آنلاین جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی شهرستان باغملک درپی شهادت غیرتمندانه دو تن از سربازان ولایت در نیروی انتظامی استان خوزستان در پی حمله تعدادی  از اشرار مسلح،باصدوربیانیه‌ ای نام ویاد این شهیدان والامقام را گرامیداشت.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداوالصدیقین

خبر شهادت جانسوز شهید عزیزالله بهمنی و شهید علی بخش حسنوند در کلانتری ۲۲کوی مجاهد اهوازکه موردحمله ناجوانمردانه تعدادی از اشرار مسلح قرارگرفتند،دل همه اقشار مردم را به درد آورده و موجی از احساس غرور نسبت به فرزندان این آب و خاک را در پی داشته است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و مردانگی مردان بی ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در این راستا، شهادت دو تن از غیورمردان نیروی انتظامی در کلانتری ۲۲ کوی مجاهد اهواز شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

درپایان شهادت این دلاوران را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) ، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و خانواده محترم، دوستان وهمکاران آن عزیز سفر کرده وبه ویژه مردم  شهید پروراستان خوزستان و شهرستان باغملک ، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.