قزوین- سردار فضلی در قزوین گفت: رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خون پاک شهدا و وحدت مردم ولایتمدار ایران که همواره در صحنه حضور دارند سایه جنگ را برای همیشه از این سرزمین دور کرده است.

وحدت مردم و خون پاک شهدا سایه جنگ را از سر ایران دور کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ندای البرز، سردارعلی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم کنگره  شهدای کارگر استان قزوین که در مسجد ابوالفضل (ع)شهر الوند برگزار شد، با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار کرد: عنایت خداوند و خون شهدای این سرزمین جنگ را از مرزهای ایران دور کرده است. 

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌های اسلامی بود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمنان اسلام و ایران در صدد آن هستند تا انقلاب را از پا درآورند اما به لطف خداوند انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست. 
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس تشریح کرد: امام راحل با فتح خرمشهر پیروزی مستضعفین به جهانیان نوید داد و ملت ایران با همدلی و وحدت توانستند بعد از ۱۹ ماه این شهر را آزاد کنند و پرچم جمهوری اسلامی را بر مناره مسجد جامع به اهتزاز درآورند. 
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خون پاک شهدا و وحدت مردم ولایتمدار ایران که همواره در صحنه حضور دارند سایه جنگ را برای همیشه از این سرزمین دور کرده است. 

این مسئول با اشاره به سخنان امام راحل (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: پیام بنیان گذار کبیر انقلاب نشان از این دارد که خداوند همیشه پشتیبان ملت ایران است چراکه این مردم طرفدار حق هستند و در برابر باطل ایستادگی می‌کنند. 
سردار فضلی با اشاره به تهدیدات دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی، توضیح داد: یکی از تهدیدات دشمن به صورت کوتاه مدت است که در آن تلاش می‌کنند تا امنیت کشور را به مخاطره اندازند. 
وی در پایان افزود: تکفیری‌ها و دشمنان در بیرون از مرزها تلاش می‌کنند تا به انقلاب اسلامی و کشور ایران آسیب برسانند اما فرزندان انقلاب شبانه روز تمامی مرزهای این سرزمین را رصد می‌کنند و هوشیارتر و بیدارتر از دشمنان هستند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.