اصفهان- حاجی دلیگانی حضور مسئولان ارشد دولت از جمله وزیر امور خارجه در کنار آقای روحانی در سفر تبلیغات انتخاباتی به اصفهان را یک کار خلاف قانون عنوان کرد.

حضور ظریف در کنار روحانی خلاف قانون بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صاحب نیوز، نماینده مردم شهرستان‌های میمه، برخوار و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون حضور ظریف (وزیر امور خارجه) در سخنرانی انتخاباتی روحانی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان تصریح کرد: همراهی آقای ظریف یک کار خلاف قانون بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی بابیان اینکه درهرحال نباید افرادی که دارای مسئولیت هستند در چنین جایگاه‌هایی حضور پیدا کنند، تصریح کرد: حضور آقای ظریف در کنار آقای روحانی در یک برنامه تبلیغات انتخاباتی، نوعی قانون‌شکنی و هم دخالت در امر انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است هیئت اجرایی، هیئت نظارت بر انتخابات و کمیته تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری این موضوع را رسیدگی کنند، چراکه حضور یک مقام مسئول در استان اصفهان برای یک کاندیدای خاص بُعد تبلیغاتی داشته است.

عضو فراکسیون ولایت تأکید کرد: قطع به‌یقین اگر چنین اتفاقی برای کاندیدای رقیب افتاده بود، شاهد بسیاری از فرافکنی و تبلیغات آن‌چنانی علیه وی بودیم؛ می‌گفتند بیایید و ببینید چه شده است؛ ولی حالا خودشان هم هیچ خبری نمی‌دهند.

حاجی دلیگانی با اشاره به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت‌ماه گفت: به‌هرحال همه مردم دلسوز نظام و انقلاب از کسانی که دلشان برای کشور، مردم و مملکت می‌سوزد حمایت خواهند کرد؛ از کسانی که خواهان امنیت و درست شدن اقتصاد کشورشان هستند.

وی اظهار کرد: مردم علاقه دارند کسی عهده‌دار ریاست جمهوری شود که با فساد، قاچاق و فامیل بازی مقابله کند؛ آدمی که علاوه بر توانمندی اخلاق‌مدار و سلامت در کار داشته باشد؛ کسی که در برابر مردم متواضع باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های میمه، برخوار و شاهین‌شهر در مجلس تأکید کرد: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که مشکلات را جامعه را متکی به نیروهای بومی حل کند و از نیروهای فراجناحی شایسته و توانمند استفاده کند.

حاجی دلیگانی بابیان اینکه به نظر ما امروز این فرد توسط رقبای خود در موضع مظلومیت قرارگرفته است، گفت:  باوجودی که ایشان اطلاعات زیادی از رقبای خود دارد ولی بزرگوارانه آن‌ها را می‌پوشاند و بیان نمی‌کند؛ می‌خواهد مردم با امید و حضوری یکپارچه در انتخابات شرکت کنند تا بتوانند کاندیدای موردنظر خودشان را انتخاب نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.