بیرجند- یک کارشناس علوم سیاسی در خراسان‌جنوبی گفت: مهم‌ترین کارکرد حضور گسترده مردم در انتخابات بحث حفظ امنیت نظام اسلامی است.

حفظ امنیت، مهم‌ترین کارکرد حضور مردم در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمد محمدی اظهار کرد: رسانه‌ها و نشریات، بیشترین تاثیرگذاری را در انتخابات در بحث قدرت ارزش قلم دارند.

وی افزود: رسانه‌های گروهی با ارزش قلم خود تاثیرگذاری زیادی بر افکار عمومی دارند و افکار عمومی را شکل می‌دهند.

یک کارشناس علوم سیاسی در خراسان‌جنوبی ادامه داد: رسانه‌ها باید تلاش کنند در ایام انتخابات و تبلیغات انتخاباتی، جامعه به سمت دوقطبی شدن پیش نرود و در مسیر خوبی حرکت کند.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: مهم‌ترین فایده حضور گسترده مردم در انتخابات این است که با رای دادن صرف نظر از رای به شخص خاصی به حفظ نظام کمک می‌کنیم.

محمدی تصریح کرد: ویژگی نظام اسلامی، این است که مردم و مسئولین با همراهی یکدیگر نظام را پیش می‌برند و خاصیت نظام مردم سالاری دینی همراهی مردم و مسئولین برای حل مشکلات کشور و نظام است.

وی ادامه داد: وحدت داخل کشور، به پشتیبانی نظام اسلامی است و مردم به دلیل دلبستگی به نظام رای می‌دهند.

یک کارشناس علوم سیاسی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در تمام دنیا شان و جایگاه مردم ایران به عنوان فرهنگ شاخص پذیرفته شده است، تصریح کرد: ما باید این جایگاه را با حضور گسترده خود در انتخابات حفظ  و با حضور گسترده در انتخابات همچون همیشه به تامین امنیت نظام اسلامی ایران کمک کنیم.

محمدی یادآور شد: مردم ایران با دلبستگی خود به نظام اسلامی در انتخابات همچون همیشه حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.