آمل- رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به اینکه کار چهاردرصدی‌ها برای رای آوری با کناره‌گیری قالیباف سخت شده است، گفت: حرکت قالیباف مجاهدانه و انقلابی بود.

حرکت قالیباف مجاهدانه و انقلابی بود/ کار ۴ درصدی‌ها برای رای آوری سخت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم حسن عباسی امروز در جمع نیروهای ایثارگر و ارزشی، رزمندگان شهرستان آمل در مسجد امام رضا(ع) حرکت محمدباقر قالیباف را مجاهدانه و انقلابی بیان و اظهار داشت: وی با کنارگیری به نفع رئیسی به نوعی چهاردرصدی‌ها را در شرایط بسیار سخت رای‌گیری قرار داد.

وی افزود: امیدواریم تجمیع پایگاه اجتماعی برای نیروهای انقلابی فراهم شود تا جشن دوازدهم برای حجت الاسلام رئیسی برگزار شود.

عباسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ۳۹ سال از عمر انقلاب اسلامی آن می‌گذرد که چنین انقلابی در تاریخ انبیا و ائمه اطهار روی نداده بود، تصریح کرد: این انقلاب به نوعی استثنایی‌ترین دوره تاریخ بشر بوده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با تاکید براینکه مردم ایران توانستند ۳۹ سال همه فتنه‌ها را پشت‌سر بگذارند تا حکومتی به نام دین را روی پا نگه دارند، گفت: با رشادت‌های آنها انقلاب ما تثبیت و جهانی شده به گونه‌ای که امروزه الگوهای آن را در جوامع مختلف چون سوریه، عراق، یمن، لبنان، فلسطین، نیجریه و جاهای دیگر مشاهده می‌شود و این سازمان‌های نهضت شیعه است که به این سرعت پیش می‌رود.

عباسی با اشاره به ظهور آخرین منجی عالم بشریت یادآور شد: ما منتظر حضرت نیستیم چرا که ایشان بین ما هستند و جایی نرفتند که بیایند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به امتحان الهی با آفرینش انسان عنوان کرد: زمانی که انسان ایمان آورد انواع فتنه‌ها برای آزمایشش به‌وجود آمد یعنی اگر یک فرد ایمان بیاورد یک نفری امتحان می‌شود اما اگر ملتی ادعای جمهوری اسلامی کرد خدا این ملت را با فتنه‌ها آزمایش می‌کند.

وی حکومت دینی را زمانی حکومت اسلامی بیان کرد که متر و میزان در آن استفاده شده باشد، مطرح کرد: مسئله جمهوری اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید قسط است ما به دنبال کلمه قسط هستیم تا سهم هرکسی را به او بدهیم.

وی با تاکید براینکه در جمهوری اسلامی مدیر، دولت، مردم، مسئولان باید اهل قسط باشند زیرا در این نظام اسم حکومت، حکومت اسلامی است، افزود: همه این مدیران از بیت‌المال جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرند تا دین را دنبال کنند پس باید قسط را دغدغه قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.