پیشکسوت استقلال می‌گوید منصوریان با دادن نورافکن به تیم ملی جوانان، فداکاری بزرگی کرده است.

فداکاری منصوریان در آستانه بازی حساس لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش قدس آنلاین، علی سامره درباره دیدار استقلال و العین امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی فوق‌العاده سختی در انتظار استقلال است. من امیدوارم که نظم تیمی استقلال در آن بازی بهم نخورد و بازیکنان با تمرکز بالا به مصاف العین بروند و با پیروزی میدان را ترک کنند. نباید تصور کنیم که بازی در تهران ساده است، العین تیمی حرفه‌ای است که با وجود تغییر نسل، همچنان قدرتمند و خطرناک است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران خلأ حضور نورافکن در مصاف استقلال و العین نیست، گفت: هیچ وقت یک شخص نمی‌تواند برای تیم تعیین و تکلیف کند. یعنی اینکه بگوییم اگر فلانی باشد می‌بریم و اگر نباشد شکست می‌خوریم، حرف درستی نیست. شاید اگر نورافکن باشد شرایط بهتر باشد ولی این همه چیز نیست. مهم نظم تیمی است که باید حفظ شود. استقلال با حفظ نظم تیمی‌اش می‌تواند از سد العین بگذرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با دادن نورافکن به تیم ملی جوانان موافق است، بیان کرد: معتقدم که منصوریان در این شرایط سخت فداکاری کرد. خیلی‌های دیگر اگر جای منصوریان بودند با فدراسیون وارد دعوا می‌شدند و بازیکن را به تیم ملی نمی‌دادند. منصوریان به تیمش اعتقاد داشته که این کار را کرده است. یادمان نرود که بسیاری از پیشکسوتان استقلال در ابتدای فصلی که گذشت علیه منصوریان بارها مصاحبه کردند و فاز ناامیدی را به تیم القا کردند. آنها خواهان برکناری منصوریان بودند و دید کوچکی داشتند ولی منصوریان توانایی خودش را ثابت کرد. به هرحال قابل انکار نیست که برخی از پیشکسوتان خودشان را روی نیمکت می‌دیدند و دنبال مسائل دیگری بودند.

او درباره خداحافظی هم‌بازیش در استقلال، رضا عنایتی از فوتبال، اظهار کرد: ما که دو سال بود به رضا اصرار داشتیم خداحافظی کند (باخنده). الان هم فکر می‌کنم پشیمان شود و دوباره بازی کند (باخنده). جدا از شوخی، طبیعی است هر فوتبالیستی یک روز از فوتبال برود. خوشحالم برای عنایتی که یک بازی به یادماندنی مقابل استقلال داشت و امیدوارم که در آینده هم موفق باشد.

سامره درپایان و در پاسخ به سوالی درباره استقلال در فصل آینده، گفت: سال بعد کار استقلال خیلی سخت‌تر از امسال خواهد بود. من امیدوارم با سه، چهار تغییر و تقویت استقلال، این تیم بتواند با هدایت منصوریان به موفقیت برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.