تبریز- نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: آقای روحانی کذب فرموده اند کجا دریاچه را احیا کرده اند از ۴ سال گذشته دریاچه را با فاضلاب های شهری و پساب های صنعتی بدون تصفیه دارند پر می کنند، دریغ از یک قطره آب سالم به دریاچه تزریق نکردند.

دریاچه ارومیه را با پساب های صنعتی و فاضلاب بدون تصفیه پر می کنند می گویند احیا کردیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تبریز بیدار، نادر قاضی پور در واکنش به سخنان انتخاباتی روحانی در تبریز در خصوص دریاچه ارومیه اظهار داشت: آقای روحانی کذب فرموده اند کجا دریاچه را احیا کرده اند از ۴ سال گذشته دریاچه را با فاضلاب های شهری و پساب های صنعتی بدون تصفیه دارند پر می کنند، دریغ از یک قطره آب سالم به دریاچه تزریق نکردند.

وی ادامه داد: تراز دریاچه ارومیه در حال حاضر نسبت به سال گذشته ۱۵ سانتی متر کاهش تراز داشته است به نظر شما این یعنی احیا دریاچه ارومیه.  سدهای آذربایجان غربی را تعطیل کرده اند ۳ هزار چاه کشاورزان و دامداران عزیز را پلمپ کرده اند در حالی که شغل جاگزین مهیا نکرده اند. 

نماینده مردم ارومیه  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای جهانگیری به عنوان رئیس ستاد احیا چند جلسه در سری جلسات ستاد احیا شرکت کرده است. به جای این حرفها بگویند بودجه های میلیاردی که مجلس برای این مساله اختصاص داده را کجا خرج کرده اند؟

وی افزود: واقعیت این است که ستاد احیا دریاچه ارومیه که نمی دانیم در دانشگاه شریف چه می کند به ستاد مرگ آذربایجان تبدیل شده است.  آقای روحانی با این حرف های می خواهد درآستانه انتخابات به مردم دروغ بگوید.

این گزارش می افزاید روحانی امروز در همایش انتخاباتی خود در تبریز اظهار داشت: اگر ما نبودیم طوفان نمک آذربایجان را فرا می گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.