۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 530031

بازیگر سینما و تلویزیون ماجرای نامه نوشتن به جواد نکونام و انتقاد از کاپیتان پیشین تیم ملی را اعلام کرد.

پشت پرده نامه سیدجواد هاشمی به جواد نکونام چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، علی ضیاء در برنامه «فرمول یک» با سید جواد هاشمی درباره نامه تندی که خطاب به جواد نکونام نوشته گفتگو کرد. هاشمی در پاسخ به سوال ضیاء درباره نامه تندی که به جواد نکونام نوشته بود و اینکه چرا این حرفها را شخصا به خودش نزده تصریح کرد: من یک انتقاد کردم. مشکل دیگر ما این است که انتقادپذیر نیستیم. من اول به او زنگ زدم و او گوشی را برنداشت. تلاش من بر این بود که یک اتفاق بد نیفتد.

وی افزود: عده ای از آن ور دنیا آمده بودند و داشتند توهین می کردند. من جواد نکونام را به شدت دوست دارم او هم اسم من و یکی از بااخلاق ترین بازیکنان فوتبال و یک اسوه و اسطوره است. بنابراین انتظار داشتم یکدفعه جا خالی نکند و باعث نشود آبروی ما پیش کسانی که ایرانی ها را نمی شناختند و در هتل به خاطر اینکه اسپانسر پول نداده بود و پاسپورتهایشان را نگه داشته بودند برود.

سیدجواد هاشمی افزود: شاید اگر من آن لحظه آخر نبودم آنها به پروازشان نمی رسیدند و اگر نمی رسیدند دیگر پول بلیتشان را از کجا می آوردند!؟ مدیر آنها آمد و گفت شما دارید ما را گروگان می گیرید، کلود ماکلله آنجا بود و آدمهای بزرگی آنجا بودند و موضوع خیلی پیچیده بود. شاید جواد این را نمی‌دانست. من فقط گفتم ای کاش تو بودی. آنها به من گفتند تو داری ما را گروگان می گیری و ما این موضوع را به تمام دنیا می‌گوییم! من تنها کاری که کردم این بود که نمی گذاشتم خبرنگارها نزدیک آنها نشوند تا مصاحبه ای علیه ما نکنند. به آبروی جواد و ما و کشور لطمه وارد می کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: درباره مسائل مالی من اصلا اطلاعی نداشتم، فقط به من زنگ زدند و گفتند بیا، ببین می توانی هتل را راضی کنی فعلا از پولش بگذرد. من هم رفتم با تمام وجود خواهش کردم. اگر اینها نمی رفتند یک فاجعه پیش آمد. اصلا شک نکن. دو تصویر از خودشان در همه دنیا منتشر می کردند که ما به ایران آمدیم از ما پذیرایی نکردند و حتی فلانی نیامد با ما یک قهوه یا چایی در هتل بخورد. این شد که من گلایه کردم. شاید هم اشتباه کردم. اما ای کاش ما از هم گلایه کنیم، با هم حرف بزنیم، به هم انتقاد کنیم و یاد بگیریم می شود نقد کردو ناراحت نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.