اهواز_ رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان از تایید صلاحیت ۹ کاندیدای دیگر شورای شهر در استان، از سوی ستاد مرکزی انتخابات کشور خبر داد.

۹ کاندیدای دیگر شورای شهر در خوزستان تایید شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان،  شهاب رزمی اظهار کرد: با اعلام ستاد انتخابات مرکزی، صلاحیت ۹ کاندیدای دیگر شورای شهر در خوزستان تایید شد که از این تعداد هیچ‌کدام مربوط به شهرستان اهواز نمی‌شود.

وی گفت: بر این اساس در شهرستان رامهرمز یک نفر، در رامشیر ۲ نفر، در اروندکنار یک‌نفر، در آبادان یک نفر، در سوسنگرد ۲ نفر، در بستان یک نفر و در سردشت بهبهان نیز یک نفر تایید شدند. در حوزه روستایی تایید صلاحیت نداشتیم و تعداد انصرافی‌ها نیز تاکنون ۳۹۶ نفر بوده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: ستاد انتخابات مرکزی چند روز پیش نیز صلاحیت ۳۵ کاندیدای دیگر را تایید کرده بود که با احتساب این افراد، تعداد تایید صلاحیت‌های چند روز اخیر به۴۴ نفر رسیده است.

وی با بیان این‌که تاکنون در کل استان سه هزار و ۳۹۲ نفر برای حوزه شهری تایید شده‌اند، گفت: احتمال اینکه تا پیش از روز جمعه،  ۲۹ اردیبهشت‌ماه، صلاحیت افراد دیگری هم احراز شود، وجود دارد. در این زمینه قانون سکوت کرده است، چراکه معمولا پس از اعلام نخست اسامی داوطلبان دیگر فرم ۲۸ بسته می‌شد، اما برای انتخابات امسال این‌گونه نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.