خرم آباد- معاون فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه لرستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است گفت: اگر کسی قصد برهم زدن نظم انتخابات را داشته باشند به‌شدت با او برخورد می‌شود.

نیروی انتظامی لرستان با مخلان نظم در انتخابات برخورد قاطع می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا شیراوژن اظهار داشت: پلیس در استان لرستان برای برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه آمادگی کامل دارد. نیروی انتظامی بر اساس وظیفه اصلی و مأموریت ذاتی خود از مدت‌ها پیش برنامه‌های مختلفی را قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات تدارک دیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان بابیان این‌که نیرو و تجهیزات به انداز کافی برای پوشش صندوق‌های رأی پیش‌بینی و سازمانی شده است عنوان کرد: پلیس بااقتدار کامل با همه امکانات در انتخابات پیش رو سعی در برقراری انتخاباتی سالم، امن با حضور حداکثری دارد که این مهم توسط مردم استان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم درگرو رعایت کامل قانون است و به همه کاندیداهای شورای اسلامی و نمایندگان ریاست جمهوری توصیه می‌شود تلاش کنند این انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود و از تشنج در سطح شهر اجتناب کنند.

شیراوژن گفت: چنانچه فرد و یا افرادی بخواهند در برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کنند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد. لرستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که مردم ولایتمدار، بافرهنگ و باشعور همیشه درصحنه‌های مختلف حضور حماسی و گسترده داشته‌اند و این مهم را نیز به‌سلامت پشت سرنهاده و در حوزه استحفاظی در سطح استان مشکلی نخواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: هدف از سفر به پلدختر بررسی وضعیت امنیتی شهرستان برابر با اعلام نظر مردم فهیم که متفق‌القول اعلام کردند امنیت در سطح شهرستان برقرار است مشکل حادی وجود ندارد و مردم از این چند روز تبلیغات انتخابات در پلدختر ابراز رضایت کردند.

وی اظهار داشت: مردم مطمئن باشند انتخابات 29 اردیبهشت بدون هیچ‌گونه مشکلی برگزار خواهد شد و به اخلالگران نظم هشدار می‌دهیم که اگر قصد برهم زدن نظم انتخابات را داشته باشند با آن‌ها به‌شدت و حدت برخورد  می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.