اهواز_ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از بازدید هیئتی از کشور عراقی از امکانات و تجهیزات این دانشکده خبر داد.

هیات عراقی از زیرساخت های پزشکی آبادان و خرمشهر بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان علوم پزشکی آبادان  نوراله طاهری دقایقی پیش در حاشیه بازدید هیئت عراقی از امکانات و تجهیزات موجود دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: این هیئت متشکل از روسای بیمارستان‌ها، نماینده استاندار بصره و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: هدف از شکل‌گیری این بازدید رونق موضوع توریسم سلامت در منطقه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به این مهم که هیئت عراقی در دو حوزه درمان و آموزش، امکانات این دانشکده را بررسی می‌کنند، افزود: امروز امکانات درمانی ما در بیمارستان‌های تحت‌پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان توسط هیئت یادشده بازدید می‌شود.

وی با بیان این مهم که هیئت عراقی امروز داشته‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان را در فضاهایی همچون اتاق‌های عمل، بخش‌های ویژه، پزشکان متخصص و اعمال جراحی بررسی می‌کنند، گفت: در همین راستا فردا میزبان این گروه از کشور همسایه در حوزه آموزش هستیم.

طاهری ادامه داد: در بحث آموزش نیز مباحثی همچون تبادل استاد و دانشجو و امکانات آموزشی مطرح خواهد شد. وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که پایان این دیدارها به عقد تفاهم‌نامه در حوزه‌های مختلف سلامت با هیئت عراقی منتج شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.