اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سوابق مدیریتی و اشراف کامل بر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از ویژگی‌های بارز حجت‌الاسلام رئیسی است حمایت خود را از وی به عنوان نامزد ریاست جمهوری اعلام کرد.

اقدام قالیباف شایسته تقدیر و تشکر / رئیسی گزینه اصلح برای ریاست جمهوری است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی با اشاره به اصلح بودن سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: سوابق مدیریتی و اشراف کامل بر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از ویژگی‌های بارز آقای رئیسی است.

وی افزود: اولاً ایشان در دوره ۱۰ ساله ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر وزارتخانه‌های مختلف اشراف داشته‌اند و طبعاً خلاءها و مفاسد و مشکلات مختلف این وزارتخانه‌ها را شناخته‌اند و این اشراف می‌تواند نقش مهمی برای ریاست قوه مجریه داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ثانیاً معاونت اول قوه قضاییه و شوراهای مختلفی که در آن عضویت داشتند هم علاوه بر اینکه اشراف کاملی بر مسائل جامعه برای ایشان فراهم می‌کند؛ تجربیات فراوانی را در ضمن ارتباط تنگاتنگی که با قوه مجریه و مقننه داشته‌اند، به وجود آورده است.

عبداللهی ادامه داد: گذشته از این مسائل آقای رئیسی به شهادت بسیاری از شخصیت‌هایی که با ایشان همراه بوده‌اند از تقوا و تعهد قابل‌توجهی برخوردار هستند و این تقوا و خود ساختگی یک پشتوانه مهمی است که یک مدیر را از آسیب‌ها و مفاسد دور می‌دارد و موجب می‌شود که مدیرانی را معرفی کند که علاوه بر تخصص از تعهد برخوردار باشند و بر اساس شایسته‌سالاری حرکت کنند و نه بر اساس تعلق به یک حزب و جناح.

وی گفت: در همین رابطه سوابق ایشان نشان می‌دهد که فراجناحی عمل کرده‌اند؛ چنانکه یکی از امتیازات فعلی ایشان این است که از تیم‌های متخصص و متعهد و مشاوران بسیار خوب و آزموده‌ای برخوردار هستند و برنامه‌های ایشان با مشاوره و همکاری کارشناسان متعهد و متدین و متخصص است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ساده زیستی و اجتناب از اشرافی‌گری در زندگی ایشان زمینه‌ساز این جهت است که به تعبیر مرحوم امام، تمایل به کوخ‌نشینان به جای کاخ‌نشینان بیشتر داشته و درد محرومین را به‌خوبی لمس کند.

عبداللهی تصریح کرد: از نکات قابل‌توجه درباره ایشان تعبیر سال گذشته مقام معظم رهبری در متن انتصاب ایشان به تولیت آستان قدس رضوی است که فرمودند: «برخوردار از صلاح و امانت و کارآزموده در مدیریت‌های کلان» بود که چنین تعبیری در مورد کمتر کسی مشاهده‌ شده است.

وی بیان کرد: آستان قدس رضوی از نظر اقتصادی بزرگ‌ترین سازمان اقتصادی شرق کشور است و صرف‌نظر از اینکه ایشان معاونت امداد مستضعفین را به وجود آورده‌اند، در طول این یک سال هم، مدیریت ایشان در این بخش، منشاء تحولات مهمی در آنجا شد و شغل‌های بسیار زیادی را ایجاد کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی هم در اصل به ثمر نشستن انقلاب و هم در تداوم و لحظات حساس این انقلاب، مفید و مثمر ثمر بوده و هست، البته ما از وحدتی حمایت می‌کنیم که با محوریت ارزش‌ها و معیارهای انقلاب باشد نه هر وحدتی اقدام آقای قالیباف در همین راستا، شایسته تقدیر و تشکر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.