۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 530165

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها در یک هزار و 500 واحد آموزشی پایتخت گفت: تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز 30اردیبهشت ماه(روز بعد از انتخابات) گرفته نشده است.

آیا مدارس در 30 اردیبهشت تعطیل است؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا؛ علیرضا کمرئی اظهار کرد: باتوجه به گستردگی انتخابات و حجم بالای آرا به خصوص پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، احتمال می دهیم که شمارش آرا طولانی و به روز بعد از 29اردیبهشت ماه موکول شود.
وی با بیان اینکه حدود یک هزار و 500 واحد آموزشی شهر تهران به صورت مستقیم درگیر موضوع انتخابات هستند، اظهار کرد: بیش از 30 هزار فرهنگی شهر تهران در اجرا، نظارت و بازرسی بر انتخابات مشارکت دارند که ممکن است اداره مدارس به دلیل شمارش آرا در روز بعد از 29اردیبهشت ماه با محدودیت هایی مواجه شود.
کمرئی گفت: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس در فردای انتخابات باید با هماهنگی هیات اجرایی انتخابات مستقر در فرمانداری تهران انجام شودو
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: با بررسی شرایط در روز جمعه(29اردیبهشت) اگر شمارش آرا در مدارس به روزهای بعد موکول شود، درباره تعطیلی آنها در روز 30اردیبهشت ماه تصمیم گیری شده و اطلاع رسانی خواهد شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 29اردیبشهت ماه جاری برگزار می شود.

*فعالیت مدارس ابتدایی تا 10خردادماه
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره پایان فعالیت مدارس در سال تحصیلی 96-95 گفت: مدارس بر طبق تقویم آموزشی فعالیت می کنند که مدارس ابتدایی تا 10 خردادماه و مقاطع دیگر تحصیلی به دلیل برگزاری امتحانات، تا روز 26 خردادماه دایر خواهند بود.
کمرئی با اشاره به همزمانی امتحانات پایان سال تحصیلی با ماه مبارک رمضان افزود: انتخابات ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان تغییر زمانی در امتحانات خردادماه ایجاد نمی کند و امتحانات به روال عادی برگزار می شود.
امتحانات پایان سال تحصیلی 96-95 از ابتدای خردادماه برگزار می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.