بردسکن- مدیر آموزش و پرورش بردسکن از بکارگیری ۸۵ درصد فرهنگیان به عوامل اجرایی انتخابات دراین شهرستان خبرداد.

۸۵ درصد عوامل اجرایی انتخابات فرهنگیان هستند

غلامحسین غفوری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از مجموع ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۸۵ درصد آن را فرهنگیان برعهده دارند.

وی همچنین گفت: ۳۹۰ نفر از دانش آموزان شهرستان نیز به عنوان رای اولی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگیان و دانش آموزان  در همه صحنه ها حضور دارند گفت:  در انتخابات روز جمعه فرهنگیان ودانش آموزان  با حضور حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای  بارقه امیدی را در جامعه ایجاد خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از پرداخت تمامی مطالبات فرهنگیان  خبرداد و گفت: پاداش پایان خدمت تمامی بازنشستگان شهرستان در سال ۹۵ به مبلغ  ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت و به حساب آنها واریز شد.

غفوری به تمام پروژه آبرسانی به اردوگاه شهید بهاری خبرداد و گفت:  با توجه به اینکه اردوگاه از نداشتن یک سالن چند منظوره محروم بود با پی گیری های انجام شده  کلنگ این پروژه در دهه فجر پارسال به زمین زده شد و در کمتر از۳ ماه سقف آن زده شد و به عنوان یک سالن چنده منظوره برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری وورزشی ویژه بهاره و تابستانه احداث شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را تاکنون ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

غفوری به اخذ مجوز احداث مرکز رفاهی فرهنگیان  در بردسکن خبرداد و گفت: با پی گیری علی نیا فرماندار شهرستان از محل  اعتبارات استانداری ۵۰۰ میلیون تومان برای عملیات اجرایی این پروژه پیشنهاد داده شد که با ۲۵۰ میلیون تومان آن موافقت شد.

وی اظهارامیدواری کرد در صورت تخصیص اعتبار این پروژه را ظرف یکسال آینده تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.